Gå til innhold

skuffet over første kontroll


bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

har nettopp vært på første kontroll. blodprøvene ble visst tatt for en uke siden, da jeg var der for å bekrefte graviditet. leverte urinprøve. hun tok blodtrykk og målte puls. jeg har bare ingen anelse om når jeg hadde mensen sist. har det skrevet opp, men finner det ikke igjen. så da fikk jeg en ca termin, 1 august.må vente til uke 18 før jeg får ul. fikk ikke gu heller. hva gjør jeg? orker ikke gå så lenge og ikke vite hvor langt jeg har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for hvis du mener den ikke stemmer så kan du få en ul i ca uke 12 for å sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg fikk heller ik GU, og eg har termin alt fra 17.august til 27.august. På helsekortet står det 25.

har lyst å vite litt mer eksakt når eg har termin og hvilken uke eg er i. ikke bare sånn ca.

og det er lenge til slutten av mars når det er UL=(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg aner bare ikke. jeg trodde jeg var i uke 10-11. nå sa hun uke 12. hun turde heller ikke hør etter hjerteslag, sånn i tilfelle jeg ikke var kommet så langt at hun kunne høre. frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be legen din om og få henvisning til gyn.pol. på det sykehuset du hører til,det kan h*n ikke nekte deg!!

Får du det ikke så ring på sykehuset selv og forklar situasjonen så får du helt sikkert kommer inn med en gang!!!!

 

Det hadde jeg villet gjort i hvertfall.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke noe morsomt og gå rundt og ikke vite da!

Fortell at du ønsker en innvendig ultralyd på sykehuset du:)

Da måler de lengden på fosteret og da får du vite hvor langt du er på vei,og får også se et hjerte som slår:)

 

Koselig om jeg får høre hvordan det går med deg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. vet du hvor mye det koster? ja klart du får høre hvordan det går. kommer til å skrive inn her med en gang jeg er tilbake. tusen takk for hjelpen. en da ringer jeg sykehuset og spør om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gratis:)

Både legetimer og ultralyd på poliklinikken er gratis når du er gravid:)

Det er bare hvis du tar ul på private klinikker det koster,som for eks. på Volvat.

Ring sykehuset først du,er ikke sikkert du trenger henv. fra legen......ble litt usikker.

Ring dem i morgen tidlig og hør hva de har og si du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...