gla`mamma :) Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hei... Vurderer å begynne å pakke bagen.. Er i uke 37... Lurer på hva dere som har pakket allerede har tatt med dere.. og hvor mange dager dere har pakket for..
Vilde i magen - fødeklar!! Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Hei, Er i uke 31 + 3, har enda ikke pakket noe, men har hatt to fødsler før, så jeg vet hva jeg skal ta med, og det er: - toalettveske (deodorant, shampoo, sminke, linser, børste, tannbørste, tannkrem og lignende) - digital kamera m lader - mobil lader - 2-3 store t-skjorte - 2-3 joggebukser - undertøy til 5-6 dager (vet jo aldri hvor lenge vi blir på sjukehuset) - noe å skrive på (dagbok for min del) - noe å tygge på - et par genser - sandaler - 2 shorts (til å sove om natten) - morgenkåpe om du vil (jeg skal ikke ha) - noen lesestoff som du ikke har fått tid til å lese - noen klær til babyen feks body, bukse, genser, lue, utedress og et par bleier. kommer ikke på flere nu, men blir iallefall de som ligger oppi bagen min.. Lykke til!!!
gla`mamma :) Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 Takk, den lista var jo kjempebra... Da pakker jeg for 5-6 dager jeg også.. var litt usikker på hva som var vanlig...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Det blir omtrent det sammen som hun over her. Jeg har pakket toalettmappa og klærne til vesla, men mine egne klær må jeg vente litt med. Jeg har ikke flust av mammakosebukser, så jeg må jo bruke de nå også ;-) Skal også ha morgen kåpe og ammeting (innlegg, bh, topp, salve). Jeg hadde planer om å bruke den bitte lille trillekofferten men det ser jeg at jeg ikke får gjort. Jeg må bruke den store og se ut som en eller annen sydenturist der jeg kommer :-/
**engel** Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Kan og vere lurt å ha med ammeinnlegg og krem for såre bryst evt skjell.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 husk å ta med bind til hjem reisen damer
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Ja for pokker, det var godt du sa hehe. Har kjøpt de forferdelige Saba-bindene, men de gjør ikke så mye nytte i skapet. Takk ;-)
carmen221 Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 hårføner til å lufttørke de ømme stedene,råd fra jordmor. videokamera hvis du har med ekstra film bh større enn de du reiser inn med,brystene vokser en del på sykehuset ullsokker jeg frøs skikkelig på bena under og etter forrige fødsel
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Noen tipset om lipsyl. Tørr luft på sykehuset og lystgassen gjør det vistnok ikke bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå