♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Gutten min på litt over syv uker, har fått utslett (små røde prikker) i ansiktet og på over kroppen.. Noen som vet hva dette kan være? Noen andre som også har fått det?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Kan være varmeutslett.. Eller slike utslett de får av våre hormoner. Eir har også litt røde utslett i ansiktet, likner litt på kviser. Det er hormonutslett.
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Ok, takk for svar..) Håper det snart går vekk igjen..
*1D* Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Hei:) Høres ut som det som kalles "melkeutslett" eller hormonutslett det der ja, Kommer gjerne når babyen er rundt 6 til 8 uker og vare ca 2 til 3 uker. Smør gjerne hvis det er tørt. Gutten min begynner å bli bedre nå, 7 uker nå han;)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Sikkert hormonutslett ja. Jeg har jammen fått det jeg også i ansiktet. Når jeg har storutbrudd så har babyen det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå