Meg_og_baby Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hva er best av voksi pose eller eller saueskinnspose?? Og hvorfor? Er litt i tvil om hva jeg skal kjøpe..
jennifer Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har begge deler, og min førstefødte blir ett år på mandag, ennå ikke brukt voksi posen, men tror den blir fin neste høst kansje...
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg synes saueskinn er best til baby, men Voksi er best når de blir eldre- så da ble det Voksi på oss, for de sover jo gjerne ute i barnehager ol, og da trenger de en god pose. Da er ofte skinnposen for kort. Så jeg vil si kjøp Voksi!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Hvis du bare skal ha en av delene, kjøp voksi. Jeg hadde skinnpose i begynnelsen sist, men den vokste hun ut av og jeg måtte kjøpe voksi senere
Meg_og_baby Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Takk for svar:) Tror jeg går for voksi..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har Oldenwalder (eller noe sånt) til lillegutt. Den er helt genial, hadde ikke byttet den ut med 1000 voksi eller skinnposer! Den er VARM, lett, kan vaskes i maskin og åpnes helt opp. Rett og slett genial! )
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Vi skal ha begge deler, fordi vi arvar dei. Synes lammeskinnspose ser mest behageleg ut - men voksiposen er jo genial sidan den veks med barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå