Gå til innhold

Melder meg inn!

Gjest

Anbefalte innlegg

Er 9+4 uker på vei og fikk vite at det var 2 eggede tvillinger for ca en uke siden.Gleder meg veldig, men merker også at det melder seg flere bekymringer nå, en da jeg har gått "vanlig" gravid 2 ganger før. Er 34 år og bor i Akershus. Går til oppfølging på volvat og har søkt fødeplass på rikshospitalet. Helt topp med dette forumet jenter:) Lykke til alle sammen.............

Fortsetter under...

hei og velkommen hit.....

ja,kan tenke meg dt blir litt ekstra slit for deg som har hele to barn og to svangerskap fra før !flere v oss her har jo ingenting å sammenlikne med så vi tilpasser oss litt bedre,kanskje.selv om jeg synes dette har vært veldig tungt selv om jeg ikke har en situasjon å sammenligne med!

jeg bor i oslo ,er 31+4 uker på vei,skal føde på ulevåll-går også til oppfølging hos spesialist der :-)

Velkommen hit! Du har jo litt erfaring fra før med to svangerskap og barn! Dette er mitt aller første svangerskap og da også mine første barn...Venter 2 gutter 29.mai, bor i Oslo (opprinnelig fra Akershus), jobber på Rikshospitalet og skal føde på Ullevål!

Skal begynne oppfølging fast på Ullevål nå fra 5.februar.

Lykke til og igjen velkommen hit!

majea

Annonse

Hei og gratulerer så mye med de to i magen..

Jeg er mor til tvillingjenter på 3 mnd og har det storartet. Får du fødeplass på Riksen skal du bare glede deg. Jeg fødte der og det var helt fantastisk. Personalet på føden og barsel avd. var helt enestående. Jeg bor på Jessheim. Jeg begynte med kontroller på Riksen når jeg var 18 uker på vei og var der hver tredje uke. Hadde ett fantastisk svangerskap. Fødselsen startet opp av seg selv i uke 37. Jeg lå med veer i 30 timer men kun 5 cm åpning så legene bestemte seg for keisersnitt..Alt gikk fint og jeg fikk Jessica 2310g og Amanda 2360g 23.oktober.

Jeg var hos fastlegen en gang i mnd og hos jordmor en gang i mnd. Noen syntes dette kanskje er litt mye, men jeg syntes det var betryggende og bli fulgt opp så nøye..

Lykke til videre...

Hei du!

Ser ut som vi er like langt på vei og skal føde på riksen nogenlunde likt også, så det hadde vært gøy å ha litt ekstra kontakt med deg. Fikk ikke frem noen profil på deg, så er usikker på hvordan vi evt kan holde kontakten. Har du f.eks msn? Så kan vi ta det derifra??? Min addresse er: [email protected].

Håper å høre fra deg!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...