Gå til innhold

Hei, her er jeg :o)

Gjest

Anbefalte innlegg

Testet endelig positivt på fredag, etter å har prøvd i over ett år.

Har holdt til like lenge inne på "over 35 og prøver"...

Nå håper jeg bare at jeg kan få være her til ut i september!

Har termin ca. 23. september..

Kjenner meg fortsatt i kjempefin form, men det er da enda tidlig.

Har tre barn fra før som er 13, 16 og 18 år gamle, og med alle de strevde jeg en del med kvalme. Men nå når jeg endelig er gravid skal jeg jammen utstå det meste!! :))

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere! (noen kjenner jeg jo her inne fra forrige kapittel også da...:)

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen over i sofaen! Jeg er 39 år, vil fylle 40 rett før termin og har termin 24.august.

Har også tre barn fra før, 8, 6 og 2 år gamle. Ønsket oss veldig dette fjerde barnet og endelig ser det ut til å gå veien etter at vi har prøvd siden mai og hatt en SA i denne runden.

Det skal bli fint å fortsette her med noen kjente nick!

Alt godt til deg!

Annonse

heia smugs!

Det er så koselig å se deg her inne, har jo ventet på deg. Har sagt graturlerer inn på over 35... , men sier det en gang til: GRATULERER! Regner med at de 3 andre barna blir kjempeglade når de får nyheten? Har dere fortalt det ennå eller? Her ble det vill jubel i stua, for de har lenge ønsket seg en liten søster eller bror. Blir moro å følge hverandre fremover. Jeg er ikke så mye inne på bim som før, men av og til. Må jo få med meg hva som skjer, og så skal jeg ta oppfordringen om å prøve å være litt mer aktiv.

Vi snakkes da :-)

Klem

Ganske morsomt med de små ja ;)

Minsten vår på 5 1/2 har mest lenge om å bli storesøster. Vi har ikke fortale henne det riktig ennå.

Her om dagen forkynte hun at hun villle lfytte bort til bestevenninnen, for der var det en lillebror nemlig!!!

Hun kunne forresten tenkt seg å ¨bytte ut¨ storesøster på 16 med en lille bror!

Hei Smugs!

Lenge siden jeg har vært innom, men fantastisk å bli møtt av slike hyggelige nyheter som din og nicco's. Husker nick'et ditt fra prøverne (selv om jeg selv ikke oppholdt meg der spes. lenge) og gratulerer deg såååå mye (selv om det blir litt på etterskudd)!!

Håper du fortsatt er i like god form, og slipper unna kvalme denne gangen. Er selv i uke 20, og har opplevd mitt desidert kvalmeste sv.skap hittil, og det unner jeg ingen å måtte slite med!

Lykke til fremover,

beste hilsen fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...