21.april Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Etter ett år uten er det vel på tide å tenke på prevensjon igjen. Hva velger dere?
Bromelia Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hormonspiral. Har hatt den i 4 mnd nå. Er veldig fornøyd. blødde i 4-5 dager etter at jeg satte den inn, men veldig lite etter det. Den er dyr, så jeg håper den på sikt er verdt pengene. Jeg har hatt en del problemer med p-piller og sånnt, har ikke tålt det.
Lumsk Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Her går det på naturmetoden, dvs avholdenhet i fruktbare perioder. Jeg vurderer å kjøpe en ladycomp for å slippe å regne selv, men den er jo litt dyr. Heldigvis har man den en stund da:) ALDRI skal jeg ta en pille igjen. Over tre år siden sist nå.
haater husarbeid Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 P-sprøyte, men skal ikke ha flere barn da.
~mamma~ Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Hormonspiral. Vet ikke om jeg er så fornøyd. Fikk satt den inn for nesten 6 uker siden, og blør ennå! Jeg blir iallefall ikke gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå