Gå til innhold

kan man være gravid selv når man har mensen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spør her på 1.sem jeg siden dere har litt erfaring...

 

Lurer på om man kan være gravid selv om man har mensen.. Høres litt rart ut kanskje, men vet at flere har blødninger selv om de er gravide. Det jeg lurer på er hvor mye man kan blø. Jeg har mensen i ca 6 dager der jeg blør mye de to første dagene, deretter blør jeg bare litt - men altså i 6 dager tilsammen.

Begynte på nytt p-pillemerke for 3 mnd siden, og har i det siste følt meg så oppblåst i magen og får ikke igjen buksen uten at det er ubehagelig. Det skal vel også litt til å bli gravid med pillen..?! Har vel bare lagt på meg, men måtte bare lufte dette litt til dere...

Vi vil ha barn, men har bestemt oss for å vente et halvt år før vi begynner å prøve...

 

Håper noen kan svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du har mensen så pass lenge som 6 dager, er det liten sjans for at du er gravid..

Det høres ut som du vil være gravid selv om dere har bestemt dere for å vente....

Hadde jeg vært deg ville jeg ventet noen dager ca 4 så tatt en test, da vet du det helt sikkert...

Men det er veldig sjeldent at mann har mensen når en er gravid..men det kan jo skje

Jeg vil ønske deg lykke til videre....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ei venninne av meg har blitt gravid på pillen 2 ganer, så det er mulig.

 

ang, mensen så er jeg usikker.

hvorfor tar du ikke bare en test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...