Gå til innhold

Kvalm, svimmel og noe som kjennes ut som halsbrann... (samme som på førstegangs)


En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Men - når man er gravid, er disse symptomene der konstant, eller bølger de litt frem og tilbake... Og kan kvalmen bare kjennes som om man er "uggen" og ikke helt i form?

 

Lurer litt, noen som kan hjelpe?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halsbrann kjenner jeg ingenting til. Men jeg er småkvalm og uggen hele dagen... er i slutten av uke seks nå og det begynte for et par dager siden. Men det er jo perioder der jeg føler meg bedre... men nå går jeg rundt og har ikke lyst på noe mat i det hele tatt, i tillegg til at jeg også er svimmel til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere med erfaringer? Begynner nemlig å lure, til tross for at pillene er tatt nøyaktig og tanta har vært her. Masse mareritt og sliten for ikkeno. Vet jeg burde ta en test osv, men jeg vil vente litt til så jeg er sikker på at jeg ikke tar den for tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg bare litt uggen og ikke helt i form som du sier, ikke direkte kvalm liksom. Hender det kommer en bølge med lett kvalme, men det er litt sånn fra og til.

 

Jeg er 4+4 bare, så helt nygravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, noe sånt jeg eventuelt kan være også. Blir nok til at jeg tar den testen før jeg evt. utsetter mensen i neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...