Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Er 38 uker på vei, og skal på kontroll på fredag. Sjekker legen nedentil da, om modenhet/ åpning? Lurer så veldig på om det har skjedd noe effektivt der nede, eller om kynnere og murring bare er forgjeves... Er det for tidlig med litt "røsking" to uker før termin? Håper hun kan få litt fortgang på ting...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 jm mi skal sjekke det på neste kontroll i uke 39 tror jeg at jeg er da. og hun kunne røske litt sa hun, ho er redd for at det blir en stor baby ser du.
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jeg var på mandag, var da 38+4, og jeg ble ikke sjekket nedentil. Har heller ikke hørt noe snakk om at jeg skal det, så det håper jeg ikke.=)
Svella Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Jeg spurte i uke 38 om jm kunne ta en titt. Gjorde jeg med nummer 1 også. Denne gangen fikk jeg beskjed om at det var veldig modent, mykt, tøylig og åpent for 3cm. Da ble jeg veldig klar. Tøyde litt, men det hjalp visst ikke. Er en uke siden idag og jeg har hatt ny sjekk og ny tøying. De sier at alt ligger til rette for at noe skal skje, men jeg mangler riene..... Som jeg venter på å få ut denne ungen......
Bea80 & Gullgutten Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg ble "røsket" som du sier for å starte modning i uke 38, men det er også pga stor baby....sitter her enda 39+2 uten å merke så veldig mye mer ......hehe!!! Så han liker seg veldig godt inne i mammas mage;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå