Gå til innhold

Kaffekoppkafe 24. januar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærede digre og mindre digre februardamer med og uten ryggvondter, halsbrann og leggkramper!

Er det på tide med et (siste?) Oslotreff kanskje? Jeg bestiller plass på Kaffekoppkafe på Adamstuen onsdag 24. januar, fra klokka atten null null - skriv dere på hvis dere vil være med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, jeg mente å legge inn dette som et treff... Prøver igjen!

Skrevet

Nå skjønte jeg åssen dette funker - endelig. Påmelding!

Skrevet

Har dere vært på treff før? Har liksom aldri passet for meg før, men vet ikke helt hvis alle har møttes før og jeg kommer for første gang. :) men hadde jo vært veldig kjekt å møtt noen flere gravide da.

Skrevet

Jeg har ikke fått vært med før, så dette blir første. Hadde tenkt å gå flere ganger, men så kom det alltid noe i veien i siste lita.

Veldig spent på åssen det er, det her :) Litt skummelt også...

Skrevet

Hmm, da er jeg ikke alene helt ny hvertfall, så da kan jeg vel melde meg på da. Spent jeg og, er jo litt skummelt, blir litt sånn blind-date jo! :)

Skrevet

jeg blir også med. jeg har heller ikke fått vært med på noen treff før, så da er vi flere som blir "førstegangs" :)

Skrevet

Jeg har heller aldri vært på treff, men tenkte det kunne være artig å treffe noen som var i samme del av løpet som meg:-)

Skrevet

jeg kommer =)

Skrevet

jeg kommer også, det blir hyggelig å treffe dere :-)

Skrevet

Kult, da er vi åtte stykker allerede! Jeg venter til mandag og ser hvor mange vi er da, og så bestiller jeg plass til oss... Spent nå!

Skrevet

Altså. Kremt. Til alle som tror de vet hvor Kaffekoppkafe er: Det som het Kaffekoppkafe før, heter Kafé Caffé nå, og Kaffekoppkafe er nå rett ved Veterinærhøgskolen på Adamstuen.

Og det er altså tvers overfor Veterinærhøgskolen, på Kaffekoppkafe, at jeg har bestilt plass til oss på onsdag klokka seks. Håper alle finner fram!

Skrevet

Må bare spørre, er dette treff for alle aldersgrupper el. bare for 30+? Leter helst etter treff for 30+?

noen som vet?

Skrevet

jeg er ikke noe god ennå men vil gjerne komme fortsatt og lurer på om det er greit jeg tar med gubben ? har ikke peiling på oslo generelt og orker ikke gå å lete.. + godt å ha ham med så han kan passe på at dere ikke biter meg ;) thihi

Skrevet

Jeg synes det høres kjempekoselig ut, jeg! Regner med at han er en hyggelig fyr - siden du har valgt å få barn med ham :-)

Så utrolig gøy at du kommer!

Skrevet

=) godt det ikke var et problem å det blir gøy å treffe deg =9 å de andre =) hihi han er den beste gutten i verden =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...