Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 ca 1time etter sex fikk jeg noen kraftige kramper, nesten som menssmerter bare verre, drit vondt!! smertene varte i ca 10min og forsvant, nå har jeg bare vanlige små menssmerter(nesten ingenting), men etter disse krampene begynte jeg også og blø. blødde en del,men så slutta det, men nå er det begynt å blø igjen, ikke mye bare litt på papire etter do besøk.(ikke klumper i blod.....beklage den forklaringen hehe) Jeg kontaktet jordmor og hun sa jeg bare skulle ta det med ro litt,og ringa dersom det blir verre. Huff, bekymra jeg. noenm andre som har opplevd lignende? jeg er 13uker på vei
lillebøllaspringmadrass Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 hei.. nei, jeg har aldri blødd en dråpe i svangerskapet.. bank bank.. hadde dere heftig sex??? d er mange som får blødninger og sånn etter sex fordi slimhinnene der er så tynne når man er gravid.. om du er veldig bekymra så synes jeg du skal kreve å få UL jeg.. uansett lykke til!! trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 det er veldig vanlig med blødninger etter sex, nettopp pga slimhinnene. menssmertene kan være sammentrekninger i livmoren hvilket også er nokså vanlig etter sex (særlig god sex). jeg tror du trygt kan høre på jordmor, men ta det med ro (på ordentlig) og se det an. det kan være andre grunner til blødning også, som f.eks. at morkaken ligger litt foran åpningen. det er en vanlig årsak til blødninger, men ikke farlig. om blodet er friskt eller brunt er også en faktor som kan og skal tas i betraktning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå