Mamma og smula Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Benytter dere dere av det? Føler at jenta er så lita ennå...(4 1/2 mnd)Har ikke turt å prøve, redd hun skal bli smittet av bassilusker fra andre barn. Eller at hun bare skal gråte, og være en pest og en plage for de ansatte. Hadde gått greit hvis hun bare hadde ligget og sovet, men tror neppe at hun får sove der. Blir derfor til at jeg trener sent på kvelden når pappa`n er kommet hjem. Men er et A menneske og er mye mer klar for trening på morgenen... Andre som har erfaringer?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jeg gjør det, og jenta mi er også 4,5 mnd. Har gjort det siden hun var 2 mnd. Går så bra så. I begynnelsen sov hun hver gang jeg var der (må trille en liten tur på ca 5 min for å komme dit og da sovnet hun alltid). Nå som hun er større er det ikke alltid at hun sovner men da koser hun seg og titter på de andre barna. Er heldigvis ikke veldig fullt der, tror ikke jeg hadde overlatt henne til barnevakten dersom det hadde vært mange barn der. Er aldri borte mer enn toppen en time. De kommer og henter deg med en gang hvis hun gråter eller har gjort på seg;-) Utrolig deilig å få trent litt igjen!
firemerkersmør Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Tassen er masse på barnepassen. Vært der siden han var 2 mnd. Bare positive erfaringer
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Vi prøvde dette for første gang i dag, og det gikk veldig fint (jeg gikk ut en gang i løpet av timen, og da lå han å sov i vogna, så da trimmet jeg viere uten å bekymre meg noe). Veeeeldig deilig å kunne trene på dagtid, og heller ha kvelden til sosiale ting med mannen min og andre! Poden er nå 12 uker.
Tuppa :) Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har også benyttet barnepass til min datter på snart 6 mnd, er veldig fornøyd. Jeg får også trent på dagtid ved å gå på "ny mor med barn" time. Disse timene er jeg veldig fornøyd med, hvis det finnes der du trener bør du prøve!
2prinsesserogbim Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 me skal prøve første gang i måro, håpe da går greit.. ho e 6 mnd...
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Vi har benyttet oss av barneparkeringen siden Lukas var 2 mnd gammel. Ingen problem. Han elsker å være der fordi han liker andre barn så godt. Er bare gøy å hente han for de ansatte syns han er så snill og blid Veldig godt å få trent på dagen ja.
kruta78 Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 vi bruker det. dersom hun er grinete kommer de og henter oss - ikke noe problem!!
Lindis :-) Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Jeg gjør det.. Og det fungerer kjempebra for oss iallefall.. Bassilusker må hun bare bli vant til, kan ikke begynne i barnehage uten å ha vært utsatt for bassilusker tidligere.. Da blir det mange sykedager tror jeg.. hehe! Pleier å gi grøt før vi drar, så da sover hun litt der, og leker litt med de andre barna når hun er ferdig å sove :-) Hun er nå 9 mnd men begynte når hun var 7.. Her for noen dager siden var det en bitteliten baby der, 8 uker var han!! Da tenkte jeg at han var veeeldig liten, men det også gikk veldig fint! Er det noe er du jo nesten bare rett utenfor døra, så de kan få tak i deg :-)
Quinny Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Har brukt barnepass mange ganger, og hun storkoser seg der!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Har ikke barnepass der jeg trener men begynnte å trene når hun var 3 mnd. og har en supersnill nabo som har passet henne mens jeg har trent. dielig med litt egotid.
Bonusmamma13 Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Har gjort det et par ganger fra han var knappe 2 mnd, gikk helt fint:o) Men nå er han blitt betydelig mer kosesyk, så usikker på om det vil gå like greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå