Gå til innhold

sover barna tyngre....


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

når de har blitt matat med mme?? merker at jonathan sover lengre nå som han har fått en flaske met collet... når jeg ammer tar det toppen 3 timer før han våkner igjenn.... lønner det seg og gi det på kvelden før han skal sove??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer og det tar 3 noen ganger 4 timer mellom hver gang jeg ammer, også om natten. Det tror jeg er helt vanlig, og jeg kommer ikke til å gi mme for å få han til å sove lengre.... Det tror jeg kommer etterhvert som melkeproduksjonen regulerer seg etter hans behov.

 

Men jeg er ingen ekspert.. Føler ikke behov for lengre soveøkter for jeg sover når poden sover til langt ut på formiddagen om jeg trenger det. Eldstemann er i barnehagen og sambo ordner alt med ham om morningen og leverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ga han det i dag med malt i pga han vil ikke ta puppen mere og når han først tar puppen gulper han opp masse og ligger bare 5 min før han hyl griner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning gulper også mere av amming, og blir fortere urolig .... Men ved mme sover han bedre, og litt lenger... Har måtte gi litt påfyll med mme etter amming for å få roa han noen ganger...

Har kansje ikke nok melk til han da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er redd for at det er forlite melk.. huff.. men men får gi mme hvis han er urolig... må jo få nok mat ..huff... så mange unødvendige bekymringer.... men så utrolig herlig og være mamm og ha en liten en i huset:) verdens beste opplevelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...