Gå til innhold

Hvor lenge holder dette da...?

Anbefalte innlegg

Den bestemte lille snuppa mi er nå blitt 8.5 måned og har bestemt seg for at hun har mye viktigere ting å gjøre på dagen enn å ligge ved puppen......, så nå det kun amming kl 19, 23 og 05 ! , da har hun jo gooood tid til å kose seg ;)

Hvor lenge kan vi holde dette gående.....? bør jeg pumpe noe på dagen....., kommer i såfall bare noen dråper....(10-20ml)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7827432-hvor-lenge-holder-dette-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff..hihi... må nesten le litt jeg snull, disse bebissene våre er jammen meg noen stabeis;) Her å er det sånn opp og ned att jeg blir tullete....!

Du kan holde det gående slik så lenge hun drikker de måltidene, med første mann amma jeg lenge bare morgen og kveld, pumpa ikke eller noe. Var liksom melk til han de to gangene han ville ha:)

hehe, ja egne meninger er det ihvertfall ikke mangel på her i huset ;) jaja, det er visst en god egenskap det da........, men mamman kan bli riv ruskanes gal...!

Så bra da, da kan hun jo fortsatt få noen dråper av meg ;)

(Akkurat nå turner pappa rundt med grøtskjea...., i håp om å få overlista den lille stae jenta med verdens største smil) hehe, ja,lett skal det ikke være....

Lykke til du ........tøfft nick du har laga deg foresten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...