Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Er i uke 34 og babyen ligger på tverss i magen. Noen som har det på samme måte? Og evt når snudde babyen seg med hodet ned i bekkenet?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hei. Min baby lå i tverrleie på 34 ukers kontroll. Ved 36 uker va jordmor svært usikker korsen vei den lå, så no e æ henvist til ultralyd på fredag. Men på mandag forandra magen å bevegelsan sæ såpass at æ e sjøl overbevist om at babyen har snudd sæ )) E forresten i uke 37 no. Så no krysse vi fingran å håpe at det stemme. Du har enda god tid til at den kan snu sæ)
Cygnusalia Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Heisann! Jeg er i uke 34 og min baby turner rundt og ligger alle slags mulige veier. Har vært på ul 2 ganger siden nyttår og da har han snudd seg rundt flere ganger Gynekologen min er litt bekymret over dette og mener han snart burde finne en favoritt stilling. Om han ikke har lagt seg riktig vei i uke 36 blir jeg henvist til Ullevål
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 jeg har hatt det sånn ja, og ungen har vært skikkelig krabat...visstnok ligger den nå med hodet pent nede i bekkenet og skikkelig festet, men det skjedde ikke før 22 dager før termin
tresse Skrevet 18. januar 2007 #5 Skrevet 18. januar 2007 Heisann! Min bytter på to leier, tverr og sete.. Dette har han gjort siden slutten av november, så jeg begynner å tvile på at han finner hode veien ned... Men legene på sykehuset sier til meg at det er fordi at det er så mye fostervann til meg, jeg ligger på max grensa. Ska tilbake på mandag nå, og da skal de vurdere snuing... Jeg er i uke 36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå