Gå til innhold

har så innmari sjokolade dilla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått det spesielt mye i det siste. Har hatt det tidligere også men ikke så mye som nå. må ha det hver dag! redd for hvordan jeg skal bli hvis det fortsette slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper ikke du har så lenge igjen da...?? Det er tungt, men man må bare begrense det så mye man kan, og samtidig heller spise mørkere sjokolade.. :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har det som deg jeg også, får bare håpe det gir seg:) Jeg har sånn dilla på de snøballkulene med marsipan som er på tilbud nå. Kan spise en pose uten å tenke over at jeg har spist det .... går å snoker i skapet og plutselig er hele posen borte.

Skrevet

Velkommen i klubben :) Jeg elsker sjokolade.... :)

Skrevet

jeg har en del tid igjen ja...... hmm... har igjen 10 uker jo.. Spiser ikke de store mengdene men må ha litt hver dag og det er jo ille det også..

Skrevet

Me too!

Spiser en STOR plate med Melkesjokolade med "bobler" alene, uten å blunke. Klarer ikke å slutte når jeg først har begynt... ;-)

Jeg var aldri spesielt glad i sjokolade før jeg hadde født eldstemann. Like etter han kom så kom sjokolade-suget. Har en venninne som er akupunktør, som sier at det er fordi kroppen er litt tappet og må ha masse energi for å komme seg igjen etter fødselen, og anbefalte meg lite sukker og karbohydrater i en periode for så å introdusere vanlig karbo-mat (brødmåltider) igjen etter hvert. Fungerte helt supert for meg (hadde masse magetrøbbel etter første fødsel). Søtsuget forsvant!

Skrevet

etter å ha lest overskriften på tråden x antll ganger nå, var jeg sannelig ute og fant en plate kokesjokolade... jeg som ikke liker søtt for tiden, en gang! er det muuuuliiiiig...... *ler litt av meg selv*

Skrevet

Man får kjøpt sukkerfri sjokolade på helsekost.. Det er jo et alternativ..hehe..

Skrevet

Kanskje du har kalk mangel. Prøv med kalktabeletter. Det er absolutt eit alternativ. ser det vert anbefalt sukkerfri sjokolade. Eg les innhaldet på nesten alle varer da eg har ein diabetiker i hus. Sukkerfri gottis har vanligvis sukkeralkoholer som er like mykje kcal i som vanlig sjokkis. Og som gjev samme stigning i blodsukkeret som vanleg farin. Berre sjå etter karbohydrat så vil du sjå at det ikkje er noko sunnare.

Skrevet

Sitter selv med en freia premium dark som snark er spist opp ser jeg:)

Skikkelig godtesugen om dagen, men når babyen kommer ut skal jeg slutte. Nå er det lov å kose seg litt, bare det ikke blir hveer dag da.

Skrevet

jeg er oxo blitt sjokoman..... til tider spiser jeg masse, må bare ha det....venter jente.

Skrevet

Akkurat sånn er jeg også. Har hatt lyst på det tidligere også, men nå er det helt ekstremt!!!!!!!!! Og spesielt på kveldene... Blir nesten i dårlig humør også hvis jeg ikke spiser det, har prøvd å la vær å være sunn, men det er vanskelig altså...

Skrevet

Ja det er ille dette. he he Jeg også venter jente, får man mere søtsug enn de som venter gutter da?

Skrevet

tror jeg har lest at søtbehov tyder på jente, jeg har 2 gutter fra før, då var jeg glad i saltmat.... er glad i sjokolade, men det får jo være grenser, nå har jeg sluttet å kjøpe det, når det er på det verste tar jeg til takke med sjokomelk....

Skrevet

Jeg også!!!

Kan stå opp om natta å spise sjokolade.

Da snakker vi fråtsing av sjokolade som om jeg var et vilt dyr eller noe... he he he

Er så irriterende når jeg skal være flink å spise sunt :o(

Skrevet

SLenger meg på her jeg og:) hihi...

Står opp om natta og bare MÅ HA DET!!!! Også et glass iskald melk.....Nam nam...........

Skrevet

Har også spist en stor sjokolade i dag. Men fy så kvalm jeg ble. Tror jeg klarer meg uten sjokolade resten av svangerskapet, jeg... (men det er jo ikke sikkert jeg føler det slik i morgen da:-)

Har egentlig dilla på grapefrukt, mmmmm

Skrevet

Jeg har også et ustoppelig behov for sjokolade.

Legen min (som jeg forteller alt til) sa at da får du prøve å spise kokesjokolade. Det går ikke i blodet på samme måte. Tilfører ikke babyen en haug med sukker.

Når jeg skjønte hvor galt det var:

Jeg og samboer var på butikken og jeg fikk et gledesutbrudd da jeg så at de hadde begynnt med smil i 3 pkn.....

Min kjære kikket bare rart på meg.. he he. kan skjønne det.

Får legge til at jeg sluttet å røyke da testen viste positiv, og da kommer også sjokoladebehovet stormende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...