Gå til innhold

Dere som bruker zerasette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kasta bruksanvisninga, og er litt fjern for tida. Noen som vet om man skal gå direkte over til nytt brett når et er ferdig? Ingen pause?

Hvordan virker den på dere? Vet ikke om jeg er ustabil fra før, eller om pillene gjør det.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om det er 21 eller 28 piller på brettet. Er det 21 skal man ta 1 ukes opphold før neste brett :)

Jeg måtte slutte med Cerazette etter 1 uke,blødde konstant,var irritabel og ble skikkelig kvalm av de. Sluttet desverre å amme når gutten min var 7 uker,så nå bruker jeg kun vanlige p-piller :)

Skrevet

Ja, du skal gå rett over på neste brett uten pause. Det vil også si at blødningene kan bli uregelmessige fordi alle pillene inneholder det samme virkestoffet. Eneste jeg merket når jeg begynte med dem var at jeg ble veldig kvalm den første uken. Virker som om det nå er helt over. Ellers merker jeg ingenting.

Skrevet

vist du søker på zerasette på felleskatalogen.no så finner du bruksanvisningen der:)

Skrevet

Er 28 tab, ja. Hm, så du ble kvalm av de?? Er småkvelm hele tiden jeg. Var skikkelig redd for at jeg hadde blitt gravid, (men tatt tre tester og alle var neg), så kanskje det er tablettene som gjør det..

Takk for svar iallefall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...