Gå til innhold

F... asså!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos legen nå. Og hun skulle lissom sjekke hvordan det sto til nedi der.. modning og åpning og sann, siden jeg er i uke 38!.. men neida.. hun kunne ikke kjenne noen ting....så da sender hun meg på sykehuset til fredagen for å sjekke sete leie!!!! åååå neeeeiiiii!!!! eller så er jeg langt i fra moden! men jeg kan ikke forklare hvor det sparker!? det er jo bare bevegelse i magen min! så all den sexen som er vond! og bringebærblad te til ingen nytte!!!! nå ble jeg skikkelig SUR!!!! f... asså!! nå skal jeg GÅ å hente snuppa mi i barnehagen... grrrrrrrrr.....

Takk jenter for denne siden!! nytter ikke si det til sambo.. slapp av da sier han!! ja jøss!! vil bli ferdig nå!!!!

Mitt første lange syte inlegg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt vi har denne siden som vi kan blåse det ut

Skrevet

Bare kom med det, vi er her for å lytte, vettu!! :-)

Skrevet

Begge gangene har riene kommet etter sex, men da jeg kom på sykehuset var jeg ikke moden en gang.... (men hadde regelmessige rier så jeg ble der)

Så en kan få rier av sex selv om en ikke er moden!! :)

Tok også en sjekk på modenhet forrige mandag, ikke no moden...

Men så har jeg aldri blitt moden før fødselen var ordentlig i gang heller da...

Skrevet

Hva med å hive dere på akupunktur?? det skal jeg denne gangen..

Skrevet

er litt redd nåler jeg... :( hvor blir de satt henn da? Har roa meg nå asså :) men jeg kan jo spørre samtidig.... nå kjenner jeg tydlig at hun hikker.. og det er nedi lyskene på en måte... da har hun vell snudd seg vell?.. da ligger hun med hodet ned... pleas :) hihi

Skrevet

Det trenger ikke bety at hun ligger med hodet ned, når hun hikker kjenner du det overalt.

Mi snuppe sitter i seteleie, og jeg kjenner det helt nede når hun hikker... Spurte jordmor om dette, og hun mente at når små hikker rister hele kroppen deres, og det er jo ikke så rart, jeg rister ganske bra selv når jeg hikker...

Skrevet

takk!.....Da er det no annet galt med ungen da... siden jeg kun kjenner rytmiske "hikk" KUN der nede....

Skrevet

... opplevet det samme i første svagnerskap. Ingen tegn til modning, fly forbanna. Gikk og gikk så det sprutet i de neste ukene, opp og ned på faste timeslange økter i skogen... opover!!!! også når jeg omtrentlig nådd termin var det full avflatning og en cm åpning!!

Tror det hjelper godt å bli litt sint på livmora si, jeg kom så langt at jeg gikk i en flere døgn lang "nid-monolog til verdens slappeste livmor".... det ser i ettertid ut til at den tok hintet!

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...