en på vei *utklekket:)* Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Har nettopp mistet i uke 11 og prøver så fort som mulig igjen. Vil så fryktelig gjerne ha lille lykke,dypt ønsket,sårt savnet,men dere vet vel hva jeg snakker om..
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Uff da... Så trist!! Håper ny spire fester seg fort, og forblir der!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Tusen takk. Jepp satser på at det skjer igjen om ikke lenge. Men kommer vel til å henge her inne hver dag før det skjer. Godt å vite det finnes fler i samme båt.
Serial mom Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Hei og velkommen hit:-) Så leit at det gikk galt,håper dere ikke hadde prøvd så lenge. Mista i uke 11 før jul(MA),og vi hadde prøvd siden mars-05(starta med en tidlig SA),så har kjent litt på det derre med savn og knust lykke... Håper det lykkes for dere igjen snart da! *varme klemmer*
en på vei *utklekket:)* Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Hei elli-karamelli. Takk for hilsen og varme klemmer. Jeg sluttet på pilla i august så vi prøvde vel ikke veldig lenge. Har tidligere også hatt en ma så det satte skrekken igang igjen. Jeg håper det sitter snart igjen og håper det sitter for å bli,samtidig er jeg ganske redd for å prøve på ny. Antar det er ganske normalt. Håper det ordner seg for deg snart også Klemmer tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå