Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oppdaget litt rødt i går og i dag, veldig lite, bare som litt rødt i utfloden

Kan det være mensen, evt et forvarsel om mens?

5 mnd siden fødsel, fullammer og har ikke hatt noen blødninger siden renselsen sluttet for 3,5 mnd siden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! Fikk mensen tilbake først på desember. om det kan kalles det da. Blødde nesten ikke i heletatt. Hadde gledet meg til den kom tilbake,men ble litt skuffa over det lille som kom. Fikk den igjen igår - føler meg som en stukket gris!! Mer denne gangen. tror det varierer fra person til person jeg.

Skrevet

Kom tilbake etter 4 mnd, akkurat slik den pleide å være...

Skrevet

Jeg fikk den her om dagen, og jeg blødde som bare det! Har aldri blødd så mye før, begynnte å lure på om noe var galt...

Skrevet

da er det sikkert en slags mens

ble barna sure, dårlige også da? Syns det har vært snakk om noe sånt her inne før. Han er litt sutrete i dag...

Skrevet

ja tror min reagerte på det. Han ville heller ikke ha noe særlig pupp rundt den tiden. men merket ingenting til det denne gangen. Kanskje han merket hormoner..? At det foandret smaken på melka. Har andre merket dette?

Skrevet

Min første mens var akkuratt slik du beskriver den!.......Men jeg skal si deg det satte i gang som "i gamle dager" andre mens.....!

Skrevet

Huff, hadde første mensen forrige uke (4,5 mnd etter fødsel, fullammer også) og blødde som en gris den andre og tredje dagen. Heldigvis varte den ikke lenger enn den pleier(4-5 dager). Har satt inn kobberspiral, så store blødninger er vel å forvente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...