xnjil Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Har testet akkuratt nå og det var klart posetivt, det er min 3pp etter MA. Vet ikke akkurat hvor mye er jeg på vei pga uregelmessig mens på 28_36 dager etter MA. syklusdagen min er i 32 i dag. . Sender messe baby støv til dere og til de som har opplevd MA og vil bli gravid i gjen. Mine syptomer: mye ømme bryster , det begynte for 2 uker siden ( kan ikke såve på sidene) mensmurringer , det begynte for 2 dager siden halsbrann, i går veldig trøtt, sliten. kvise i nesten hele kråppen munnsår hodepinne , noen ganger økt utflod og føler meg at mensen er på vei hele tiden. sender baby støv i gjen'***************************************************'
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 GRATULERER GRATULERER GRATULERER!! Så gøy å høre!! Lykke til med svangerskapet!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Å gratulerer sååå mye, og lykke til! Håper spira klorer seg skikkelig godt fast denne gangen! Starta dere prøvinga med en gang eller venta dere en mens etter MA/utskraping?
xnjil Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2007 Tusen takk skal dere ha....... Nei vi har ikke staret med en gang , vi ventet 4 måneder, pga noen planer som vi hadde.og jeg fikk beskjed fra legen at man må vente minst 2 måneder for at kråppen ordner seg på nytt.
2 søte små:-) Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer så masse! Håper spirer klorer seg fast denne gangen! Kos deg i tiden framover!
Måånestråle Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer!!! Ønsker deg riktig lykke til!
Kristin* Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer!!!!! Jeg tok også test i stad, og den var positiv!!!
lykkepus Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer så mye - lykke til med verdens vakreste eventyr! klem
xnjil Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2007 tusen takk skal dere ha.og lyke til med dere og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå