lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Sambo slapp militæret!!!! Han sitter allerede på bussen hjem!!!!!!!!! WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
attpåklatt!! Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Sååååååååååååååååå glad eg blei nå!!!!!!!!!!!!!!! Grattis kan en vel si då!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kooooos dere glugg ihjel nå!!!! Klemklem!!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Jiiiippppiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0) Gleder meg på dine vegne! Hordan slapp han unna?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 SÅ deilig!! Er veldig glad på deres vegne! Kos dere masse i kveld, og nyt av hverandre!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 JAH JAH JAH takker masse attpåklatt!!! weeehaaa er så sinnsykt happy. Bortsett fra to srteker på g.test er det INGENTING som kunne gjort meg så glad nå. åååh, etter alle disse mnd med venting kan vi endelig slappe av. og hvem vet... kanskje det hjelper på spiren også he he he he
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2007 he he. han har rimelig dårlig syn.. tok av seg brillene og ba legen gå 1 meter unna og holde opp noen gjenstander... for å se om han kunne se dem.. det gjorde han ikke, og da skjønte endelig militæret at de ikke kan sende ut en mann som ikke finner veien hjem hvis han mister brillene. ha ha ha at de ikke kunne tenkt på det før... jaja, sånn er det iallefall så tror jeg det hjalp mye på at han har startet et "voksent" liv, prøver å bli pappa og har fulle forpliktelser over alt
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Herregud, nå skremte du meg... trodde du var gravid jeg nå =) =) Hihihi, KOS DERE MASSE!!!! Grattis =) Klemmer <3 <3 <3
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 hihi så kjekt da! Satser på at prøvinga går lettere nå da som du få ha han hjemme =0)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2007 he he. joa, tenkte på at noen kanskje kunne tro det når jeg laga den overskrifta.. men måtte bare juble he he får håpe jeg snart kan legge ut en lignende tråd om en spire he he
CB-BabyBoy Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer så mye!!! I militæret skal de ikke ha det inn med t-skje, men med nålestikk størrelse tydeligvis. Og bare vent, spirene kommer på løpende bånd nå ha en fantastisk flott kveld sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå