Fiskestang Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Når er det vanlig å begynne med sportsvogn? Jeg har fått intrykk av at de andre med babyer på samme alder som min (6 mnd) sitter i sportsvogn nå. Babyen min er ikke noe vanskelig når det gjelder vogn, hun liker å ligge i bagen og den passer enda. Går det ikke fint at hun ligger i den da? Og hvor lenge kan hun ligge oppi der til? Når er liksom "det seneste laget" å begynne?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Når det gjelder søvn er det et pluss at hun får ligge i baggen ennå. Men det er jo greit at de etterhvert får tatt en kikk på denne verden, hvordan den ser ut. Derfor er det en del babyer som protosterer tidlig av å ligge i en bag å glo i taket. De vil opp å se.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 du merker fort når hun blir for utålmodig i bagen..ingen fare å lan henne ligge der en stund til..har flere ganger sett barn på 8mnd som enda ligger i bag..funka ikke med min lille tass..men synes bagen så deilig ut å ligge i, så jeg prøvde å bruke den så lenge som mulig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå