Gå til innhold

April: Sassy.!!!


Guttemamma til tusen :)

Anbefalte innlegg

hvordan går det med dere?

 

har tenkt så på dere, hvordan det går med leggerutiner på soving?

 

Her har det faktis blitt enda bedre!

han har plutselig bare begynt å sove 2 ganger i løpet av dagen..men to timer hver gang:o)

 

er gang fra 10-12, og neste fra 14.30-16.30!

 

håper dere får det slik som oss snart..kjenner jeg sakte men sikkert får kreftene igjen etter en lang og tøff periode :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei *Lykkelig&Lykkeliten* :-)

 

*bank i bordet* men i natt var det faktisk veldig bra.

Begynte med å gi siste flaska på rommet med dempet belysning (gav den i stua før),og i natt våknet hun kun 1 gang i ett-tiden for å sjekke at vi var der,sovnet med en gang, og sov frem til klokka 7 i dag tidlig ! Brukte 1.5 time på å få henne til å sovne da,så det kan jo bli bedre,men det får være neste mål :-D Luksus !

 

Sover det samme på dagtid (formiddag 2-3 timer og ettermiddag ca 1 time).

 

Har kjøpt sånn babysovepose også til henne,har hørt det kan hjelpe litt (hun reiser seg opp i senga,og sparker dyna av seg hele tiden),og ei jeg kjenner sa at en slik sovepose hadde vært super på jenta hennes,for da klarte hun ikke å reise seg opp i senga så lett :-D

 

Og ja,så visst trenger vi kreftene våre ! Skal snart ut i jobb igjen også (jobber bare deltid da,så jeg er jo litt heldig nå sånn at jeg kan være litt hjemme med snuppi en del),og da er det greit at hvertfall nettene er bra :-D Du da,er du begynt i jobb,eller skal snart ?

 

Så koselig at du tenkte på meg da,kjekt å se at en blir husket :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott for dere! håper denne natta også ble like bra:o)

Ja, vi får andre formeninger om hva luksus er etter vi fikk barn!! :o)

 

Jeg har også en slik pose..min reiser seg også så fort han får muligheten, så den er et must:o) Men jeg binder den av igjen så fort han får sovna, for hvis han ikke får bevege seg rundt som han vil på natta, så er he**** løs!!

 

Jeg skal faktis ut igjen i jobb på mandag..det blir skummelt!! Da tar pappan over, og skal ha resten av permisjonen! Blir spennende å se hvordan det går..både for meg og for han! :o)

 

Håper natta har vært lik som den forrige.. ser ihvertfall ut at nettene her har ordna seg nå *bank i bordet* .. 5 hele netter uuuten mat!! ufattelig men sant:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :-D

 

Ja de 2 siste nettene har også vært gode (foruten en liten tur inn i 4 tiden i natt for å bare gi litt kos). Har ikke fått mat om natta på 3 netter nå,de 2 første sov hun jo gjennom,og i natt,selv om hun våknet,så klarte hun seg med litt kos :-)

Her har pappaen allerede hatt permisjonen sin,og jeg har tatt tidlig ferie,tok bare 10 måneder permisjon,og syns det ble litt lite da på slutten vet du :-)

Men huff ja,jeg får vel ringe jobben i dag å høre med de,må jo ha opplæringsvakter igjen før jeg begynner (hjelpepleier,og mye nytt iløpet av den tiden jeg har vært vekke....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er heldig med at hun sover natta igjennom!! det gjør ikke min.. (annet enn hvis han får ligge i senga vår!!)

jeg må inn å kose noen ganger iløpet av natta, gi sutt, å legge over dyna! Han må liksom skjekke at vi er der!

Jeg er somregel litt for svak også da, og tar han inn til oss, siden jeg vet at det hjelper med en gang:)

Nå er det jo pappaen som tar hanfra mandag..så kanskje han er litt sterkere enn meg og klarer å få skikk på han:) *håper*

 

Jeg har jobba på sykehjem til nå som assistent ved siden av skolen.. er ferdig sykepleier til våren til neste år! Jeg er egentlig litt lei av hele arbeidsplassen, så nå har jeg fått meg jobb som kassadame:) Greit å gjøre noe annet før jeg skal jobbe som sykepleier på heltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...