Gå til innhold

Gu jeg tenker sånn på hvor fælt det må ha vært for venninnen min som har et sykt barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en venninne som har et svært sykt barn. Er noe med hjerte...og babyen har blitt opperert flere ganger *(der sjansen for å dø er større enn å overleve)... jeg har alltid syns at hun har vært så tøff (babyen er nå blitt en stor gutt på 3 år) men må si at etter at jeg ble mamma selv så blir jeg helt satt ut av og til. når jeg tenker på alt de har måtte vært igjennom... husker første gangen datteren min var litt små forskjølet.jeg var helt hysterisk.. og det var jo bare en liten fille ting liksom... har sagt til venninnen min at før syns jeg det var helt forferdelig det hun har vært igjennom, men nå etter at jeg fødte datteren min, så kommer det likosm nærmere meg..og jeg skjønner rett og slett ikke hvordan de har klart seg... men som hun sier, man bare må klare det.man går helt inni seg selv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja av og til er det vanskelig å forstå hva noen egentlig er laget av! men det er nok som hun sier, må man så må man.. ser så mye dokumentarer på tvn om alle mulige sykdommer, så man skal ikke ta for gitt å få et sunt og friskt barn. Hun setter sikkert pris på å høre hvor fint de har taklet det da :)

Skrevet

Hun setter sikkert pris på å få høre akkurat dette fra deg, spesielt hvis hun får snakke om det til noen som innrømmer at de ikke fatter hvordan det er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...