Gå til innhold

Nå klikker jeg snart på personalkontoret på jobben min...........!

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon.. Personalkontoret på jobben min er så himmmmla treige!

Gikk ut i permisjon for 1 MND SIDEN; har termin i morgen! Og til tross for at jeg leverte det skjemaet de skal fylle ut og purret på dem x antall ganger får de ikke ræva si i gir til å fylle det ut og sende det til NAV.

Når jeg snakker med NAV sier de "nei vi har ikke mottatt skjemaet fra arbeidsgiveren din angående inntekts og skatte-opplysninger, så søknaden din står fortsatt på vent" -BLÆ- dette stresser meg sånn!

Ringte opp på personalavd. igjen i dag men da var " hun som har med det å gjøre reist på ferie til USA i 2 uker" Er det mulig?

Hva skal jeg gjøre? Klikker snart altså!!!!

Fortsetter under...

Jobben min klarte ikke å få det ordnet før etter nesten 3 mnd og nav var sure på meg. Jeg sa at det var jo ikke noe mer jeg kunne gjøre for jeg hadde purret på jobben min minst 7 gannger. Men siden det var jobben min som betalte ut pengene til meg og de fikk vite at om de ikke leverte inn papirene før det var gått 3 mnd ville de fortløpende miste pengene de skulle få tilbake fra nav. Da fikk de ut fingeren.

Så det er andre enn meg med treeeege folk på personalavdelingen altså...

Det er så stressende! Spesielt siden ungen snart kommer og jeg helst vil ha alt i orden innnen den tid..

Også blir jeg så sinna, er jo ei hormonell bombe!

Ble så irritert at jeg gikk opp på personalkontoret i dag med et nytt skjema og ba dem fylle det ut mens jeg stod der og venta! Hehe:) Så nå har jeg fått skjemaet, og skal PERSONLIG gå og levere det på NAV i morgen. (Stoler ikke på dem på jobben at de får sendt det lengre...)

Huff det burde vært så unødvendig, at vi som høygravide må stresse rundt på denne måten. Blææ...

samme her også, det tok 1,5 mnd.

fikk jo nesten ikke sykepenger i desember.

men jeg dro dit og krevde at de fylte det ut mens jeg venta, det tok to minutter, og det kom et ferdig ut fra datan.

sykt at de er så trege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...