Gå til innhold

Litt usikker!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 20, og ville gjærne vite kjønnet, så da en strek mellom bena på barnet som jeg da trur betyr at vi venter en gutt. Hva trur dere? Hvordan ser det ut hvis det er en jente? Har ikke turt å handle inn guttekler i tilfelle det kommer en jente.

Blir gla uansett kjønn på barne for jeg har en av hver i dag, og gleder meg til neste kommer.

Nå i dag er jeg 29 uker på vei og magen har sunket ned alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg husker ( vi fikk det forklart når vi var på ultralyd med vår første datter ) så kan man se at jenter har tre streker (dvs streken i midten er kjønnslepper og de to øvrige er eggstokker). Hos gutter er det også en strek i "midten" men to sirker på hver side....hvis jeg husker rett vedr JM forklaring.

Vi venter jente denne gangen også, men da fikk vi ikke ting så grundig forklart, så det kan være at jeg husker feil...

Skrevet

Kan ha vært navlestrengen... Tror ikke du skal belage deg på det du selv ser, det krever lang erfaring å lese ultralyd. Spurte du jordmor? I så fall ville hun vel sagt det om hun så det, og hvis ikke hun så det tror jeg ikke du kunne se det heller ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...