Erle85 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Nå er jeg inni pp nummer 8! Helt greit det, tanta kom i går kveld... Men det som gjør meg lei er at alle andre rundt meg blir gravid som fluer.. Siden 1januar har jeg fått vite at 4 av vennene mine er blitt gravid... JODA, er kun hun ene som har prøvd! Jeg unner dem det, men orker ikke høre at flere av vennene mine blir gravid nå... Her sitter jeg med menssmerter og griner... Drømmer meg litt vekk og... skulle jo vært nesten 14uker på vei nå... Jeg var jo først ute, men... 8pp er jo ingenting da, men tanke på de som prøver i år... Så skal egentlig ikke klage, men ble litt lei nå... Får ta meg noe smertestillende og legge meg på sofaen...
~chess~ Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Sender over en trøsteklem jeg... Håper spiren sitter snart!!
Erle85 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 snuufs... takk:) trengte en klem nå!
attpåklatt!! Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Å kjære deg!! Mange trøsteklemmer til deg!! Ta god vare på deg selv nå!!! Unne deg noe godt!! Det blir din tur også... selv om det ikke er så lett å tenke det når nettopp tr er kommet!! Klemklemklem!!! Lykke til videre!!
CB-BabyBoy Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Her kommer en trøsteklem til Og en til. Og enda en for sikkerhetsskyld! Håper soffaen behandler deg pent og pakker deg godt inn i tepper og puter så du får ligge ekstra godt nå.
duogjeg og vitre Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Uff, jeg vet...jeg er også kommet til 8ènde pp. Men jeg har mensen veldiig uregelmessig, og har kun hatt 5 eggløsninger (håper og tror jeg har eggløsning hver gang, selv om jeg har testet kun en av gangene). Syklusene blir bare lengre og lengre, så jeg lurer på om jeg skal be om hormonkur nå. Men så det er sagt... Du har vel hørt det før, men ; - Prøv å slapp av. Ha sex annen hver dag, og dropp å teste - Har hørt at slimløsende hostesaft skal hjelpe å tynne ut eggløsningsslimet. - Ta kontakt med lege etterhvert og be om hjelp. Sikre deg at du er innenfor systemet, før du virkelig blir stressa. - Du er ikke den eneste som prøver, jeg har inntrykk av at det er mange av oss. - Ta folat, og begynn å trene. Det bedrer blodsirkulasjon, og psyken. Du får noe annet å tenke på. - Mange får hjelp med akupunktur Lykke til- håper det funker for begge av oss. Men jeg forstår deg!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Skjønner deg så godt.. Vi har prøvd i 5pp, vanskeli å få det til å klaffe da min kjære jobber offshore.. Men, siden vi har begynt prøving har det vært en baby boom i omgangskretsen vår også..Jeg prøver å ikke tenke på det, la vær å regne ut dager, men jeg skjønner du mister motet når så mange andre blir gravide. Vi må bare holde ut, spira sitter nok en dag for oss og! Massemasse trøsteklemmer fra Farris
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Skjønner deg godt. Huff, slik er så kjedelig... ønsker deg masse lykke til videre jeg =) *Trøsteklem* Vanskelig at det klaffer for oss også siden jeg og typen bor så lang unna hverandre dette året... huff... HOLD UT, snuppa =) Klemmer fra
2 søte små:-) Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Stakkars deg! Hadde det akkurat likedan for 2 uker siden. Lov å være litt trist i dag, men det rare er at rundt el er man full av optimisme igjen. Unn deg noe godt i kveld, og kos deg så best du kan. Trøsteklemmer :-)
Erle85 Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2007 takk for trøstende ord... Nå skal jeg snart ut å shoppe med en venninne (som er singel å ikke kommer til å blir gravid på en stund)... Måtte bare få det med... Klem til alle dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå