Gå til innhold

Hva er en hysterisk mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går jo en grense hvor vi alle mener noen overdriver.

Dette er ting jeg synst er litt i overkant.

-Barn som går konstant med 3 lag ull, også inne.

-Barn som kun får hjemmelaget mat og ikke smakt annet.

-Barn som ikke vet hva søtt er før når de runder året.

-Mødre som ikke tør overlate ungen til andre for en natt for den er bare de som kan ta seg av ungen.

-Mødre som sitter på en nålpute hvis et annet barn (som har vasket hendene) skal hilse på ungen deres.

-Barn som aldri i sitt liv har vært i kontakt med en våtserviett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å overlate poden til noen, om så bare for kort tid. Blir superstresset når han er utenfor syns- og rekkevidde..

Våtservietter blir KUN brukt når vi er på kafe o.l.

Har heller ingen planer om å gi han snop det første året..

Da jeg i tillegg ikke lar han sove på natten uten babysense og babycall, (tar det med om vi skal sove borte også) er vel jeg å regne for en hysterisk mor da, utfra dine synspunkter:o)

Syns ikke selv jeg er hysterisk, litt hønemor ja, men er jo førstemann da:o)

Skrevet

Ser ikke på noen mødre som hysteriske men att de vil det beste for sitt barn med den viten man har. Noen er sikkert litt mer skeptiske enn andre men det må da være lov alle er vi forskellige.

Jeg er av den bedaglige typen, går somregel bra. Det har det også gjort til nå=0)

Skrevet

Da er jeg også bedagelig. Kommer vel med alderen. Er over 30nå hehe. Jeg har vasket poden min med våtservietter etter bæsjebleier siden han ble født, er nå 6mnd og har aldri vært sår ennå.

Jeg lar mor sitte barnevakt uten problemer, men har problemer med å slippe han ut med trillepiker. Ingen problem det heller siden jeg er hjemme.

Jeg har ikke latt han smake noe søtt ennå, men regner med noen besteforeldre vil introdusere han til litt krem el før han runder året.

Han har akkurat fått begynt med fast føde, og nå går det på kjøpeglass, men har planer om å lage selv når han spiser litt mer.

Er absolutt ikke redd om andre hilser på poden selv om de ikke har vasket hendene. De tåler, og må herdes for bakterier.Han har ikke vært syk ennå, så det kan ikke være sååå galt.

Skrevet

Da er vi veldig like Heidija =0).

Skrevet

Selv om jeg ikke er av de som polstrer barnet mitt med klær, gir han litt av hvert å smake på og synes det er deilig å slappe av når tassen er hos barnevakt en gang i blant, så ser jeg ikke på mødre som tenker annerledes som hysteriske.

Det jeg synes grenser til hysteri er når man innbiller seg at poden faktisk tar skade av f.eks. å overnatte borte en natt. Det er greit at man er litt hønemor, det må da være lov, men det er langt derfra til å være hysterisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...