Septemberstjerna og Martine Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Noen som vet om man må ta ferdig et brett eller om man kan slutte midt i?? Orker ikke flere humørsvingninger, vil bli snille-tålmodige-megselv igjen! Kommer mensen tilbake når jeg slutter med pilla, men fullammer?
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Du kan sikkert slutte nå du vil, behøver ikke være etter man er ferdig med et brett. Om mensen kommer tilbake er individuelt, selv når du fullammer. Du bør da alltid bruke en annen form for beskyttelse, dersom du ikke ønsker å bli gravid igjen med det samme. Hadde forresten samme erfaring som deg, da jeg brukte Cerazette etter forrige fødsel. Denne gangen skal jeg få satt inn spiral, for orker ikke den hormonelle meg som kom frem da jeg brukte Cerazette....
Tiddelidu Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Godt å høre det ikke er bare meg som fikk disse humørsvigningene! Brukte de en uke, men var helt i "ulage", så jeg slutta igjen for tre dager siden. Får ta meg en tur til legen og få spiral. Håper ikke den gir noe særlig bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå