j05-g07-fødeklar Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jeg har i noen dager kjent det murre litt i lysken. I natt våknet jeg av at det verket i lysken og så strålte det nedover beinet til kneet. Har aldri opplevd noe lignende. Utrolig smertefullt og helt håpløst å sove, tårene bare spratt. Jeg prøvde å "strekke ut" men etter noen rundet med det virket det som om det bare ble verre for da verket det selv om jeg lå dønn i ro. Har ikke vondt i korsryggen eller noen andre steder. Kan dette være en begynnende bekkenløsning? Jeg er 16 +3 i dag....trodde det var litt tidlig for slikt enda. Så jeg ligger på sofaen hjemme i dag....skal til legen om en time da. Har sikkert bihulebetennelse i tillegg så jeg må nok kanskje skru ned tempoet mitt litt..........Beinet har blitt bedre etter at jeg har ligget på sofaen halve dagen. Ja ja sånn var det ikke sist jeg gikk gravid iallefall, da var jeg ikke plaget med noen verdens ting....
litjpia77 Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Hei! Det kan høres ut som om at du har bekkenløsning ja... Det er ikke bare smerfter i korsryggen som er typisk for bekkenløsn. ,men også smeter i lysken og nedover lårene. Det er ikke så uvanlig at man kan få det så tidlig som du er. (Min søster var skikkelig uheldig og fikk bekkenløsning i uke 6!!) Hva sa legen din i dag?
turteline Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Hei du Jeg leste i ei bok at man kunne få vondt i lysken i uke 16 fordi det er noen bånd som strekker seg. Jeg er like langt på vei som du, og jeg har fått bekkenløsnin. Jeg kan ikke løfte tungt, snu meg i sengen eller rundt uten at det gjør vondt. Hvis du har slike symptomer er det bekkenløsning, hvis ikke er det helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå