Gå til innhold

TFK... Joggster twist, 3 eller pro 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best?

Bor i nord så må fungere på snø og ellers dårlig underlag..

Sittedelene, er de lune? Hvor store er de, høy rygg?

Bagen(er lik på alle ja?!) er de store? Plass til f.eks voksipose? Kan man bruke andre regn/storm trekk på de, de fra TFK såg litt pinglete ut for bruk i virkelig vind:)

Er det noen som har andre erfaringer å komme med? Gode og dårlige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv Joggster Twist og er super fornøyd med hvor lett den kommer fram over alt, uansett asfalt, snø, grus...Skulle det være det minste problem er det bare å låse framhjulet for anledningen.

Sittedelen er veldig lun, store og brede med høy rygg, så den kan brukes til barne er store og ikke trenger vogn lenger.

Du kan få enten softbag eller hardbag, det velger du selv. Har ikke noe erfaring med disse siden jeg kjøpte vogna etter at han hadde sluttet med bag. Men har hørt at de skal være store nok til å uten problem få plass til voksipose oppi.

Jeg bor i Bergen hvor deg regner og blåser mye, og det sorte alværstrekket med vinduer er helt supert, ikke pinglette i det hele tatt.

Eneste negative med vogna er at sittedelen ikke kan snus og at det er litt trangt å komme til baggen under. Ellers et utrolig bra kjøp.

Skrevet

Ville foresten ikke hatt Pro 3 siden den er tyngre og ikke blir like liten sammenslått.

Skrevet

Ok.. har egentlig sett mest på Pro3 siden den såg litt mer robust ut!

Men må kanskje tenke meg litt om:) Får reise en plass der de har de utstilt:) Men takk for svar!

Skrevet

Forresten, kan ikke sittedelen snus på noen av modellene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...