stardust Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Får henne ikke til å ta tran, heller ikke D-vit.-dråper, men hun ser ut til å like biovit, og den inneholder jo D-vit.
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Sikkert ikke noe problem det..Står jo på flasken at det er for hele familen..
Guttemamma x 3 Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Ja, du kan godt bruke biovit. Vi har prematurbarn og har gitt multivitaminer helt fra han var 6 uker (premature skal ha en del ekstra i forhold til terminfødte).
Lotta78 Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Ja det kan man:) men jeg fikk et lite vink fra hs om at det var anbefalt å vente til barna var tre år med å gi tran med smak, biovit etc pga konserveringsmidlene i disse produktene. Så da droppa jeg det, og satser tungt på frukt og grønsaker + mye fisk til middag;)
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jeg ble rådet av helsesøster til å gi Biovit til sønnen min 15 mnd pga D-vitaminbehov, selv om vi spiser fisk 2-3 ganger i uka..
stardust Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2007 Takk for svar! Tror vi begynner med Biovit :-) Men hvor mye gir dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå