Top of the hill Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Noen som har prøvd å gi weetaboix istedetfor grøt?Og hvor mye gir du? Her ble det godt mottatt så lenge jeg blanda i litt mosa eple...
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hvor gammel er Oliver da? Jeg har weetabix stående i skapet. Kanskje jeg skal prøve på Odin. Bruker du MME til, og moste weetabixen oppi melka??
Top of the hill Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2007 Oliver er 9,5 mnd! Jeg blandet det bare med varmt vann så det ble grøt konsistens....men det blir sikkert bedre smak hvis du blander med melk. Noen som allerede har prøvd det?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Høres jo ut som en god idè da,hvertfall siden jeg kun finner fullkornsgrøt som er fra 8mnd. Når begynte du å gi Oliver weetabix da? Lurer på om kanskje gutten min kan få det også,han er 8mnd nå
Top of the hill Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2007 Han har bare fått det i dag, siden vi var tomme for grøt... Men tror gjerne jeg kommer til å fortsett med det... Har ikke lest bakpå pakken hva den inneholder, men det er jo bare sammenpresset kli!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå