Gå til innhold

Noen her som jobber offshore? (samme som skravlesiden)


Offshore-mamma

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg jobber fast offshore som elektriker og er nå 10 uker på vei med førstemann. Vet at jeg kan max være 28 uker på vei for å reise offshore, men er man egentlig ikke fryktelig stor rundt magen da? Tenker på redningssuiten og helikopter turen. Dessuten er jobben min ganske tung der ute med stort utstyr, og tildels tunge løft. Det jeg lurer på er når dere har tenkt å ikke reise offshore lenger, evt om dere har noen erfaringer med dette fra tidligere svangerskap? Jeg er så heldig at jeg kan få jobbe på land til den naturlige permisjonen min starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :)

 

Jeg har jobbet i nordsjøen i 7 år som produksjonstekniker. Da jeg ble gravid hadde jeg min siste tur da jeg var 20 uker på vei.

 

Jeg fikk jo ikke lov til å gjøre noenting, ikke være på plasser med for mye vibrasjon ikke laboratoriet... ingen tunge løft... Nei, det ble bare dumt. Det endte opp med at min kollegaer måtte gjøre min jobb i tillegg til dem eget liksom, så endte opp med kjempedårlig samvittighet og sure kommentare fra de mest umodne...

 

Hadde my mage siste turen, og tenkte også på dette med sikkerhet. Sa dette til legen min og hun hadde FULL forståelse for dette! Ble sykemeldt litt, og så tulbydde firmaet mitt jeg kunne jobbe litt hjemmefra til permisjonen tredde i kraft. Kjempegreitt!!!

 

Vel vel, fru bollemage! Pass på deg selv og nurket ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lilje!

Tusen takk for svar, det er kjempe greit å få høre hva andre har opplevd der ute. Akkurat det med umodne kollegaer kjenner jeg godt til. ;-) Så jeg tror det ikke blir så altfor mange turene ut før jeg begynner å jobbe på land nei.

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...