Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 ta med seg en 4 mnd. gammel baby til BRASIL???
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 hvorfor ikke? er det noen spesielle grunner som tilsier at det ikke er bra?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Man kan jo ta med seg unger de fleste steder:) Kan jo høre med en lege om det er noen bestemte vaksiner som trengs. Og så bør man være obs på at det kan bli varmt, men det vet jo de fleste fra før:)
En_av_hver Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Ja, det synes jeg da.....hvorfor ikke?:-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Hadde nok valgt ett annet feriemål en Brasil jeg!
Vildes Mamma Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Mange eksperter mener at man ikke skal ta med et barn under 4 år til tropiske land pga at de har et umodent immunforsvar og dermed er mer utsatt for infeksjoner samt at de har stor fare for å bli dehydrert ved mage/tarm sykdom. Når det er sagt så er det jo mange som tar med barn til slike steder uansett og stort sett så går det bra og tror ikke Brasil er det verste stedet litt avhengig av hvor du skal. Du må nesten avgjøre det selv. Personlig hadde jeg nok ventet litt, men forstår hvis andre velger annerledes.....
Aga:-) Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Hvis en forsiktig, tar sine forhåndsregler og holder seg til steder som er for turister, tror jeg ikke det er noe verre med Brasil enn de fleste feriemål i syden eller Thailand f. eks.
Rut Bram Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Jeg syns ikke det er noe problem .Jeg har en venninne som har en liten gutt - faren og hans familie er fra Ecuador, og de reiste relativt tidlig til Ecuador. Skulle bare mangle at hans familie også får hilse på babyen, syns ikke det er uforsvarlig.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 Absolutt. Det blir da født barn i både Brasil og andre land. Hvorfor skulle det ikke gå bra? Man tar jo de forhåndsregler som trengs når man reiser med spedbarn. Men det kan bli en lang og slitsom flytur for foreldrene da.
Bambino&brødrene Skrevet 17. januar 2007 #13 Skrevet 17. januar 2007 Var ikke meningen å være anonym...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 17. januar 2007 #14 Skrevet 17. januar 2007 Åååååå så deilig =0) jeg ville helt klart dratt. God tur =0)
Dolla&Heidi&spire Skrevet 17. januar 2007 #15 Skrevet 17. januar 2007 Ser ikke noe problem med det. Kan kanskje være en litt slitsom flytur, men bortsett fra det ser jeg ikke problemet. Er ved ikkno værre en syden. Antar at dete kommer til å holde dere vekke fra "farlige strøk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå