Gå til innhold

Når bør jeg pakke ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo ennå 3 uker til termin,men kjenner kroppen jobber som bare det med å gjøre meg klar for fødsel...

Masse murringer i ryggen,litt falske rier og stikkninger i magen!!

Så jeg tenkte at det var kanskje ikke så dumt å tenke på og pakke etter hvert...!

Trenger jo ikke så mye for hvis alt går etter planen skal vi hjem etter de 6 timene....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. Begge gangene mine har jeg begynt å pakke når jeg har kjent noe.. =)

Skrevet

Tror egentlig ikke at jeg er i fødsel de første dagene,men kanskje bare like greit og få det gjort ??

Skrevet

Greit å ha pakka det man kan i alle fall.

Bagen min har stått klar 1-2uker nå... Håper jeg snart får bruk for den.

Er 39+4 i dag.

Skrevet

Har lest en plass at bag'en godt kan være klar fra uke 30 den.. Jeg er 33+1 i dag og har pakket det aller nødvendigste, men er ikke helt ferdig enda. Jeg liker ikke i-siste-liten-pakking, og tror selv jeg får kort fødsel (grunnet kort fødsel med nr1) så jeg vil helst ha bag'en klar..

Skrevet

Vanligvis er jeg i sisste liten med alt, men nå er jeg i rute. Ferdigpakket å klar har jeg vært en ukes tid nå=) er i uke 38.

men går hele tiden å legger flere ting i kofferten, får sikkert ikke bruk for alt..... haha!

PANIKKEN DITTE=)

Skrevet

Nå har jeg pakket ned det jenta trenger så da er det meg igjen,men jeg trenger jo egentlig ikke så mye..bare et skift og litt toalettsaker..

Hvis vi av en eller annen grunn ikke får reise hjem har jeg laget en liten liste til sambo som nå henger på kjøleskapet!!

Å gud som jeg nå gleder meg =))

Skrevet

Det du ikke trenger før du er på føden, kan du jo pakke når som helst.. Lag gjerne en god og detaljert liste i tillegg, over resten, sånn at dersom noen andre må hjelpe deg med iste rest, så er det ingen tvil om hva som skal med og hvor det ligger... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...