Gå til innhold

Lange dager

spurvemamma

Anbefalte innlegg

Halloen

Det blir så lenge å gå i usikkerhet syns jeg. Har fra før to Ma og en fødsel uke 27. Hadde den gang foranliggende morkake + vannavg fra uke 20. Er nå i uke 10 og har blødd i 14 dager nå. Var på UL for 1 veke siden og fosteret så ut til å ha det bra. Ny UL i uke 12, eller ved økende blødning. Men uendelig lang vente tid. Har vært sykemeld men skal begynne igjen neste uke. Er usikker på hva som er ok. Tida går fortere på jobb men kan legen være så sikker på at det ikke er så uheldig for svangerskapet. Jeg tenker at dersom dette ikke går bra så orker jeg ikke prøve mer- det får være grenser. Håper noen har erfaringer.

Fortsetter under...

Jeg har ingen lignende erfaringer, men jeg vil råde deg til å snakke ut om dine bekymringer til fastlegen eller legen på sykhuset som følger deg opp. Kanksje de kan lage et opplegg for deg som virker beroligende, for eksempel ved at du får oftere ultralyd.

Jeg antar at det handler mye om å føle seg beroliget.

Jeg vet ikke hva slags jobb du har, om den er fysisk krevende, deltid eller heltid og om det kan bli tatt hensyn til din situasjon.

Kanskje det er mulig med redusert arbeidstid og aktiv sykmelding?

Diskuter det med legen din.

Forstår at du er bekymret, men glem ikke å glede deg over at ultralyden viste at fosteret har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...