Minto Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Finnes det andre metoder for å få til dette enn å la dem skrike til de sovner??? Nå sovner hun på armen, så må jeg lirke henne ned i senga...da sover hun der til første mating etter to timer... :/ Da er det ingen bønn:hun sover klin inntil meg resten av natta... Spiser ca fire pupper i løpet av natta.... Begynner å bli trøtt, sover ikke så godt med henne i senga....men orker ikker å høre på at hun skriker seg i søvn heller...og hun HYLER som en gal hvis jeg prøver¨å legge henne våken i senga... Hjelp...??
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Vi lot gutten vår gråte litt (maks 3 min om gangen) mens vi satt ved siden av senga og strøk han på hodet eller holdt i hånda. Hjalp ikke det, så tok vi han opp og roet han ned, før vi gjorde et nytt forsøk. Funket ganske raskt, egentlig, og han har sovnet av seg selv siden han var ca 3 mnd.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Prøvd å pumpe deg og gi henne flaske i sengen sin?
Minto Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 Skal prøve begge!!! Tusen takk for raske svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå