to-søte-små Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg forstå godt at folk ikke øsnker å være sammen men meg. Jeg som var en glad og fornøyd jente...nå er jeg en hissig hormonbombe som kan tilte når som helst!!! Dette har særlig gått ut over min mor....og hun legger heller ikke skjul på hva hun mener om dette. Har bestemt meg for å fortelle dem alt, slik at de kan forstå min oppførsel. Kan jo være greit også, dersom noe skulle skje under operasjonen. Henger ikke pergo igjen i kroppen en stund? Isåfall kan du også skylde på de hersens tablettene... Sex er et kapittel for seg selv....nesten bare et pliktløp det nå her i gården. Håper baare vi kan finne igjen det gode i dette når en evt. blir gravid. Frustrerende dette her....stakkars sambo!! Det hører med til historien at sambo fortsatte med snus da, så sååå flink er han ikke. Han sier at de enda ikke har kalrt å bevise at snus er farlig...yeah right!! Ha en kjempefin dag!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7824603-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/page/2/#findComment-8355559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til gogutten Skrevet 25. februar 2007 #27 Del Skrevet 25. februar 2007 Hehe, så de gjerne begynner å klage på humøret ditt.. for noen frekkinger. De skulle bare visst hva grunnen var så hadde de nok vist litt mer forståelse, men selvfølgelig ikke enkelt for dem å være forståelsesfull når de ikke vet noe.. Kankjse en anledning til å fortelle dem hva dere strever med? Jeg sitter her nå å hater at det skal være søndag og stengte åpotek i dag! Jeg har enda ikke fått mensen.. Har lest eher inne tidligere at en eggløsningstest gir utslag om man er gravid også, fordi den reagerer på hcg. Så jeg prøvde med en eggløsningstest siden det var det eneste jeg hadde, og den vart jammen positiv! Å nå angrer jeg litt på at jeg testet den i det hele tatt, for nå er jeg helt i hundre her!! Og klarer ikke å få testet om jeg virkelig kan være gravid. Føles helt sykt å måtte vente til i morgen etter jobb med å få teste.. Jaja, hadde det bare vært tilfelle og at jeg nå er gravid så hadde det virkelig vært vidunderlig å slippe prøverør neste periode!! De har vel påvist at snus er skaddelig for tannkjøttet... Men er jo uansett bedre enn røyk da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7824603-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/page/2/#findComment-8380691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til gogutten Skrevet 25. februar 2007 #28 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei igjen Sarah. Takk og lov for Nordstjernen apoteket, de har visst søndagsåpent!!! Har fått kjøpt en dobbel pakke med graviditetstester, og den vist faktisk positivt!! Kan ikke fatte det. Den var litt svakere enn kontrollstreken, men det er vel fordi den var tatt på kvelden og ikke morgen.. Dette er helt SYKT!!!!!!!!!! Tenk at jeg er gravid!!.. Håper bare at det nå går bra så jeg slipper prøverør altså. Skal jo ta den andre testen i morgen med morgen urin og håper den blir like sterk som kontrollstrekern da, men de sier at den er positiv selv om den ikke er så sterk! Jaja, kommer jo uansett til å være inne her og følge med hvordan det går med deg. Du MÅ holde meg oppdatert. Og jeg beviser jo nå at det er mulig. Når det har godt for oss så er det jo i hvertfall mulig for dere som har bedre resultater enn oss!! Så det blir snart deres tur også!! Sender deg masse babystøv som er VELDIG SMITTSOMT!!! Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7824603-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/page/2/#findComment-8387670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-søte-små Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 25. februar 2007 Gratulerer so mye...dette var utrolig hyggelige nyheter? Hvordan føles det? Har du noen symptomer eller? Guri, ja det var mot alle odds. Ibsen tok jo helt feil...Hihi....moro!! Du må ha masse lykke til, håper du får en sterkere test i morgen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7824603-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/page/2/#findComment-8389699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til gogutten Skrevet 26. februar 2007 #30 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg har ikke hatt noen symptomer, men kasnkje litt også fordi jeg er så vandt med å ha symptomer hver gang liksom.. Har vel blitt vandt med symptomene og så er det jo ganske lik det å få mensen. Bortsett fra at det fortsatt kjennes ut som jeg venter mensen, har vært veldig dårlig i magen. Ellers ingentidng nei, så ikke rart vi blir lurt hver måned når symptomene er så like det å få mensen... Men det er helt rart det her. Jeg og sambo satt bare og smilte i går, veldig fornøyd han også. Han gledde seg veldig til å kunne ringe å avbestille timen til ny sædprøve.. Har bestemt oss for å avbestille alt, må jo bare håpe på at det her g¨år bra! Får ta det derifra igjen dersom jeg mister... Vet det ikke er noe stas å høre at andre har blitt gravid, men jeg håper virkelig det blir din tur nå!. Og det tullet med at det skjer når man bare ikke tenker på det tror jeg ikke noe på!!! Jeg har vel aldri vært så desperat før som nå på slutten, og har tenkt på det HELE TIDEN!!!. Vi snakkes!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7824603-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/page/2/#findComment-8398858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå