Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan går det? Any news fra fertilitetsdoktorn?

Jeg har EL i disse dager, spennende å se hvrodan det går med Pergo, men jeg har som sagt ikke større forventninger nå enn tidligere. Har diskutert med sambo hva vi skal si til legen neste onsdag. Ble enige om at vi skal sette oss på listen til prøverør, selv om vi ikke har noe lyst. Har sååå lyst til å gjøre det privat, men vi har ikke råd til 50 000...så det blir vel en eviglang ventetid for oss.

Ellers har sambo sluttet å røyke, men snuser fortsatt. Skal kreve å få tatt en ny sædprøve om noen mnd.

Håper det går bra med dere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7824603-tvslaven-og-sarahs-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det ikke noe nytt nei, synes virkelig dette trekker ut. Ringte Ibsen for to uker siden og etterlyste svarene fra Trondheim men de var ikke kommet.. Har ikke hørt noe siden! Begynner å bli litt lei. Ibsen snakket om å ta en ny sædprøve etter to mnd men det er jo allerede gått to mnd uten engang å få alle resultatene på den forrige. Siden det er et par uker ventetid på sykehuset også så hadde jeg igrunn kunnet tenkt meg å fått rekvisisjon til ny test snart.

Jeg har nok også hatt el en av de siste dagene, har ikke testet men ut ifra dagene skulle det vel vært i går:-)

Så fint at han har kuttet røyken da! Kjempepositivt, ikke bare for sædkvalitet men er jo ikke bra for noe annet heller den røyken. Er nok ganske lurt å bare sette seg på vent til prøverør ja siden det er så lang ventetid. Blir vel kanskje mer klar etterhvert som det får synke inn og de åtte månedene er gått.. Lenge å vente det da! Har dere tenkt noe på hvor dere kan tenke dere å få det utført? Har forstått det slik at man får velge sykehus selv, og da er det jo enkelte som har kortere ventetid.

Hvordan går det med treningen da? Du snakket vel om å begynne. Så sprek er ikke jeg desverre... Hva ellers fordriver dere ventetiden med da? Har heldigvis blitt snø på fjellet:-) Vi er ganske gla i å stå på ski så vi har noe å klarne hodet på:-)

Blir spennende å høre hva som skjer på timen din til onsdag! Du får ha lykke til med el, håper at pergo virker for deg!!! Fint med vår egen tråd da:-)

Hm...rart dere ikke har fått svar enda da. Kan begynne å lure på om de har rotet vekk prøven. Litt ubehagelig å drive å ringe annenhver dag å mase også. En skulle tro at på slike plasse så vet de hvor viktig det er for oss å få svar raskt. Tålmodigheten er jo lik null når en sliter sånn...

Ellers går dagene i å jobbe egentlig, men det er greit, for da går tiden mye raskere. Jeg har da enda 11 mnd. å klare dette på. Å kanskje det blir prøverør også dette året. Krysser fingrene for det...TRor jeg vil til Trondheim jeg...har stor tillit til det sykehuset. Utrolig mange dyktige folk sier de...men vi får se litt senere i forløpet. Det blir uansett dyrt, så jeg har satt i gang å spare. Ungen skal iallefall få vite hvor dyr han egentlig er når han evt. kommer ut....

Hmmm....trening?? Joda, er flink å gå lange turer da. Skulle egentlig melde meg in på 3T, eller Tren som det heter nå, men jeg tok til fornuft. Trives med å være ute i friluft, så det kommer jeg til å fortsette med. Litt dumt å melde seg inn, for så å bli gravid en mnd. senere. Det har iallefall ikke jeg råd til...tror at dersom jeg blir gravid, så er jeg så redd for å miste at jeg ikke klarer å gjennomføre sånn hopp-og-sprett-greier....Jaja, klarer meg utmerket godt uten den slags.

Jeg er spent før onsdag jeg også. Vet jo ingenting om hva som skal skje...Savner litt info hist og pist...MEN, dette skal vi klare i løpet av året TvSlaven!!!

Tolmodighet er en ikke eksisterende ting her... Sambo ringte Ibsen i dag... men de hadde fortsatt ikke fått svar fra trondheim men vi ville bli innkalt til ny time så snart de hadde svarene. Hun innrømmet at det hadde tatt unormal lang tid ja... Er vel to mnd siden han tok prøven. Hadde virkelig håpet vi slapp prøøverør, har så lyst å klare det på egen hånd, men begynner jo innse at sjansene sikkert ikke er så store

Har også hørt at trondheim skal være veldig dyktige, bare så synd at det er så lang ventetid der. Regjeringen holdt jo på å truet med å legge ned avdelingem der oppe men tok jo til vett i siste liten heldigvis!!

3T er nok ikke oe for meg heller.. Trives ikke blant alle bertene som løper rundt i tettsittende treningstøy og er sååååå sprek. Får bare dårlig samvittighet for at jeg liker gotteri bedre enn trening da, hehe.

Jaja får vel krype til køys snart. Du får ha god helg:-))

Hei. Nettet har vært nede, så jeg har ikke vært tilgjengelig på lenge. Nå er vi ett steg videre. Det timen på onsdag dreiet seg mest om var hvordan prøvene så ut, og hva vi skal gjøre videre. Er nok henvist til Lap, selv om jeg er fryktelig redd for den undersøkelsen. Er visst noe ventetid på den, så håper det skjer noe innen den tid. Ellers så snakket vi litt om evt. prøverør, men dette blir noe frem i tid. Fikk resept på enkelkur med Pergo i 3 Mnd. til. Tok også invenndig UL bare for å sjekke. Det ser ut som ovariene mine er overstimulert av dobbel pergo. Søren...Ny sædprøve skal vi ta om noen måneder. Vi blir ikke satt opp på ny time før Lapen er unnagjort, eller dersom jeg har blitt gravid. Han var utrolig hyggelig å snakke med denne dagen faktisk. Han skulle få oss gravide enten på den ene eller andre måten....så det høres jo litt betryggende ut. Ellers så så han over syklusene mine, med temping og det hele. Han mente jeg hadde stålkontroll...godt å høre det da! Men timen var dyr....over 500 kr. Fikk trygdekort også med den kosleige sekretæren hans. Føltes nesten ut som jeg hadde en kronisk sykdom der og da...

Eller da, hvordan går det med dere? Ser i et innlegg at dere har fått svar. Var den mye dårlig da? Gi mannen sink du...Når har dere fått time da?

Det er iallefall godt å ha kommet så langt i utredningen, og vite at det ikke feiler oss noe...

Annonse

Hei, koselig å høre fra deg igjen. Lurte på om dere hadde hatt en dårlig opplevelse på timen siden jeg ikke så noe til deg her.. Bra det gikk greit da i hvertfall. Grøsset når jeg såg det om Lap, håper virkelig jeg slipper det! Vet ikke hva du siktet til med at vi har fått resultatene for vi har ikke fått de fra Trondheim enda nei... Forstår ikke at det kan ta så lang tid!!!!!! Har fått mensen igjen nå, så da gikk det ikke denne gangen heller.. Men nå er det slutt på el testing og alt annet som har med prosjekt baby å gjøre, er så lei jeg må bare kople ut for en stund!

Blir vel lenge til det blir ny time med dere igjen nå da, siden du har fått tabeletter for tre mnd. Tiden går når man holder på med det her. Er du med godt mot fortsatt eller? Hvordan tar samboeren din det med test resultatene? Min har begynt med sink og e-vitaminer, tror han syns det er veldig leit at de ikke fungerer som normalt så jeg synes litt synd på han nå, men ja det er fint å vite at alt forreløpig har vært fint med med meg da. Og Ibsen har nok helt rett, gravid blir vi til slutt!!! (bare søren at det skal ta så lang tid:-/)

Hei. Jeg tenkte bare på den tråden du la ut om Pergo til mannen. Har han nedsatt sædkvalitet fra sykehuset her da?

Ny time blir ikke før jeg har tatt Lap....og det er helt greit....er ved godt mot ennå, selv om jeg er mer avslappet i forhold til det. Er en hormonbombe for tiden...lite som skal til for at jeg blir forbanna. Tror det skyldes pergoen jeg da...greit å ha noe å skylde på. Venter mensen om 4 dager, men har ikke trua denne pp heller. Vel, nå må jeg dra på jobb...snakkes senere.

Ny oppdatering fra meg...Nå går det litt fort i svingene her...Har fått inkalling til Lap. Skal inn i slutten av mars...gruer meg fryktelig, men skal være sååå gla når den er overstått. Hvordan går det med deg da? Har du gitt helt opp?

Datatrøbbel her i gården også,grrr.. Jøss fått time allerede, det gikk jo ikke så lang tid da. Kan jo være greit det så slipper man å grue seg så lenge!

Vi har da enda ikke fått resultatene fra trondheim nei. Det vi har fått er fra åse hvor de hadde fyllt ut antall svømmere, bevegelighet og noe annet som jeg ikke helt forstod... Så skulle prøven sendes til tronheim for å se om fasongen på de var normal, for det kunne de ikke sjekke på åse. Så der står vi da.. Synes det er helt utrolig at vi ikke har fått de svarene enda, selv om vi vet jo at han har dårlig kvalitet så hadde det jo vært greit å fått visst resten også. For er det dårlig fasong på de (mangler hode, hale etc) så er jo saken enda verre. Har vel ikke gitt helt opp det her, det gjør en vel aldri men må si jeg er rimelig fed up nå.

Har dere kommet noen vei med det å fortelle noe til familien og venner eller er det fortsatt hemmelig? Trr nok jeg er mer klar for å si det til folk enn det min samboer er, sikkert mye fordi det er der "saken" ligger og det tror jeg han synes er tøft. Hvordan tar din dette? Heldig deres om kommer så fort videre da, synes vi har stppet helt opp jeg...

Det er bare helt utrolig..dere tok vel prøven en eller to ukre etter oss...og vi fikk svarene første ukene i Januar!!!! Har dere purret på i det siste da? Fy, jeg hadde vært sååå utålmodig...

Har i dag fått vite at min beste venninne er gravid. Hunhar prøvet i noen måneder, men de bor ikke sammen en gang. Er egentlig oppløst i tårer i dag. Jeg er glad på hennes vegne, men er såå utrolig lei meg for det. Vi har snakket masse om at vi ønsker å gå gravid sammen....tror jeg syns det er ekkelt for henne også, når hun vet at vi har prøvd i 1 1/2 år. Men sånn er livet. Har IKM i dag. Føler at tanta er på veg, men ikke tegn til henne. Så da koser jeg meg med ett glass rødvin....

Jeg er en hormonbombe også for tiden. De pillene er ikke gode for mitt humør. Stakkars samboeren min...Han snakker ikke så mye om at han har nedsatt kvalitet. Så lenge det er liv, er det håp sier jeg til han. Så får tiden vise om lykken snart kommer til oss.

Gruer meg mye til lap. Må nesten si det til mamma og pappa før den tid, i tillfelle noe skulle skje under operasjonen. Søsteren min har visste det en stund. Gruer meg litt til å fortelle det. Syns det er et nederlag å ikke kunne få barn...alle rundt meg er jo gravide. Uff, jeg er sliten av det her...

Uff, det er litt kjiipt dette med gravide venner hele tiden. Jeg har en veninne som slutten på pillen samtidig som meg, hun har en sønn på snart et år nå... Det føles ganske urettferdig, når jeg hadde håpet vi kunne få samtidig og gå hjemme ilag, men men.. Syns nesten det er vanskeligere og skulle fotelle det til folk nå etter at vi fann ut om kvaliteten til samboer for da synes jeg det er litt synd for han å skulle føle seg som "syndebukk".. Jeg fikk jo en syklus på bare 24 dager nå sist, forstår ikke hva som skjedde. Jeg har jo gått bare en kur med pergo, har jo ikke vært inne med Ibsen siden så da blir jo oppfølgingen deretter. Begynner å lure på om de har rotet vekk prøven vår, for dette begynner å ta latterlig lang tid. Lapen går nok bra skal du se, er vel ganske vanlige inngrep, men høres så ekkelt ut når man må i narkose.

Vi har begynt å snakke om å spare til prøverør, er jo ganske dyrt da så er vel bare å begynne å legge av penger..

Vet det er ekkelt å skulle fortelle det til folk, er liksom ikkebare å buse ut med det, skal liksom klaffe i samtalen.. lettere om man blir spurt synes jeg, eller noen andre kommer inn på emnet. Det jeg synes er verst er at når man først forteller det til noen er det lett for å spre seg, og det er jo ikke alle jeg vil skal vite det heller! Spesielt de på jobb kan jeg godt være foruten at de vet noe som helst om det, og da spesielt sjefen!! Så de som vet det har fåttbeskjed om å holde det for seg selv!!

ja, da var det klart at en dobbel pergo kur ikke funket for meg. Fikk mensen i natt....faen også!! Jeg var helt oppløst i tårer, er veldig hormonell for tiden. Føler at livet er såå urettferdig!!

Jeg har nå bestemt meg for at vi skal søke prøverør så fort jeg er ferdig med Lap. Og det skal gjøres privat, koste hva det koste vil. Om jeg så må selge bilen!!! Jeg orker ikke stå på venteliste i 8 mnd. Da er jegr edd jeg går over i en alvorlig depresjon...

Skal begynne på enkelkur på tirsdag, krysser fingrene...

Jeg skal ivertfall ikke fortelle noe til sjefen. men tror du en blir sykemeldt i forbindelse med prøverør? Jaja, mitt mål nå er å bli gravid i løet av året, så får vi se hva tiden bringer!

Jeg syns også at dette med prøven ders tar latterlig lang tid. Jeg hadde ringt og maset jeg om jeg var dere!!! Makan til behandling av folk...

Annonse

WOW, da har vi fått siste resultatene fra trondheim! Men med dårlig svar da.. var visst ikke mange som hadde normal fasong heller. fatter ikke hvordan det har kunnet gå så galt med de svømmerne altså!! blir så lei av det her! vi har fått ny time til slutten av februar. Ibsen ringte hit i sted og det hørtes nesten ut som det ikke var nødvendig med en ny prøve, bare å begynne å tenke prøverør......... faen altså. Har diskutert littt med min stakkars samboer og det spørs om vi ikke går for privat da, vet ikke om vi orker å vente på offentlig.

Etter som jeg har forståt så trenger vel man ikke sykmelding under prøverør, men man må møte opp en dag til egguttak og så to dager etterpå til innsetting, noe sånnt.. Så da trenger en vel egentlig bare tre dager fri kanskje..? Etter insetting tror jeg en kan jobbe som normalt. bare synd det er så lang unna, skulle ønske det kunne blitt gjort her i byen. Så synd at den pergo kuren ikke virket da!!! Er så deprimerende med det samme den dukker opp.

Ibsen nevnte heller ikke noe om lap faktisk..kanskje jeg slipper... forstår godt at du gruer deg til den. har de sagt noe om det tar lang tid selv inngrepet?

jaja, gravid skal vi ihvertfall bli!!!!!!

Uff, så trist å høre. Hva er det med menn og dårlig sædkvalitet for tiden da??? Jeg tenker det samme som deg...ikke faen om vi gidder å vente i 8 mnd før vi får komme til prøverør. Positivt at Ibsen ringte deg da....Håper du slipper lap...fikk endel informasjon i posten ang. hva som skal skje, men ingenting om hvor lang operasjonen er. Stod at en blir sykemeldt en uke, da en skal ta det med ro...og en kan ikke ha se på 14 dager. Fy flate, da blir det ingen prøving neste mnd. Uff, så tiden flyr...

Jeg skal møte opp dagen før for å ta opp journal og ta prøver, så skal jeg møte til operasjon kl. 07.30 neste morgen....blir liggende på gyn avd. til kvelden for observasjon...

Da jeg fikk mensen på lørdag, knakk jeg fullstendig sammen. Det ble bare for mye for meg. Hormonene mine har løpt løpsk denne mnd, sikkert på grunn av pergo...føler at tårene står i øyekroken hele tiden..Og i dag begynte jeg på ny kur...Uffameg!!

Hvordan tar din samboer det at det var lite aktivitet på svømmerne hans da? Tror det må sette en ripe i manndommen deres. Det gjorde det iallefall med min...

trodde igrunn jeg skulle bli kjempe lei meg når vi fikk slikt resultat men det går liksom ikke inn på meg lenger virker det som. Var liksom ikke noen overraskelse, og tenkte bare at ja da tar vi det herifra. Tidligere hadde jeg nok tatt det mye værre.. Vet ikke helt hva samboer tenker. Av og til virker det som han er skikkelig nedfør, mens andre ganger virker det nesten som han ikke tror på resultatene.... Ikke lett å bli klok på de mannfolka altså!

hvorfor har du fått mer pergo da etter at de mente det var dårlig kvlitet som gjorde det? hjelper vel ikke da..? er jo ikke no koselig å proppe i seg masse hormoner dersom det ikke hjelper.. heldigvis merket jeg ikke noe til det den kuren jeg tok.

Har forresten hørt at det skal være lettere å bli gravid etter lap, for kontrastvesken utvider egglederne litt:-) så kan jo trøste deg med det!

Jeg hadde akkurat samme følelsen som deg, likegyldig. Ivertfall før mensen kom, men etter den komt raste min verden sammen. Har begynnt å komme meg til hektene igjen nå, men tårene kommer lett dersom noen sier bø til meg.

Er så uendelig lei av alt babysnakket på jobb også.... Alle forventer å se meg gravid, og de unnlater heller ikke å snakke om det. En dag kommer jeg til å begynne å grine...At folk ikke kan ta hensyn!!!!

Ibsen sa at svømmerne til sambo var normale, men likevel litt nedsatt. Han mente vi skal kunne greie det på egenhånd, derfor fikk jeg vel pergo. Fikk resept på tre enkeltkurer. Dersom jeg ikke blir gravid på noen av de, skal det søkes prøverør. Jeg har egentlig ikke troen på at vi skal klare dette på egenhånd...Forresten,hvor mange prosent normale celler hadde din mann da? (Svaret fra Trondheim) Min har 8 %, det normal skal visst være 10-13%. Kan ikke skjønne det jeg...

Kanskje det er lap som skal til for at jeg skal bli gravid....håper bare at de ikke finner noe galt...

Er ikke helt sikker på hvor stor prosent som var normal, Ibsen mumler sånn at jeg er ikke sikker på om jeg hørte rett. For å si det sånn så håper jeg at jeg ikke hørte rett for jeg syns han sa 2 %....... Så jeg håper VIRKELIG at jeg hørte feil!!!!!!! Å ble så forskrekket at jeg glemte å spør opp igjen. Han snakket om over 10%var normalt ja, huffameg. Klarer bare ikke å fatte at det kan ha gått så galt med de, kan jo ikke bare være vinterdvale heller siden det snart har gått to år...

Det lover jo bra med din samboer da, siden både mengden av sæd og bevegeligheten er ok, da er det jo "bare" litt mindre av de med normal fasong. Så da har dere jo absolutt store sjanser vel.

Uff, det var leit. Men der er jo fortsat et hår da, selv om kun 2 % var normale. Er det liv er det håp...du slipper sannsynligvis Lap også du da, heldiggrisen!! Går vel rett til prøverør tenker jeg...Har dere barn fra før?

Ibsen mente at vi har sjanser til å klare dette på egenhånd, men jeg tviler sterkt. Hvorfor har det ikke skjedd noe til nå da?? Blir gal av det her...

Holder på med 2. pergokur nå, enkel denne gang. Ovariene mine ble visst overstimulerte forrige gang...Gjett om det var vondt!!! Fydda...

Hvordan kjentes det ut når de vart overstimulert da? Det har jeg ikke hørt før, er jo så mye merkelig som kan skje med de kroppene våres..

Vi har heldigvis penger til å kunne betale for privat prøverør så tror nok det blir det om Ibsen ikke får en annen lys ide når vi møter til neste time da.. Aldri godt å vite.

Det rare er jo a min samboer har et barn fra før, så derfor trodde jeg aldri at det var med han "feilen"lå, men det er jo en del år siden den kom til verden. Var laget med et såkalt one night stand, grrrr. Blir igrunn litt irritert av at det nå liksom ikke vil til lenger. Kanskje det er det vi bør gjøre igrunn, møtes på byen å late som vi ikke kjenner hverandre fra før og så ta et one night stand ilag, hehe.

Skal se du er gravid før du må inn til lap. Når Ibsen sier at han tror dere klarer dere på egen hånd så mener han det sikkert, for det sa han ikke om oss... Sådet er nok ikke noe han sier sånn "bare for å være grei".

Jeg hadde noen sinnsyke magesmerter rundt eggløsning...var sååå vondt å ha sex! Hmm...pussig det der...når man MÅ ha sex, ja da skal det jaggu gjøre vondt!!! Hadde også fått en cyste på venstre eggstokk..Eller, jeg tror det var en cyste han så på Ul. Der var iallefall en stor svart flekk på bildet...who knows!!

Har du undersøkt noe om hva en behandling privat koster totalt? Jeg har begynnt å spare jeg, for jeg SKAL bli gravid i løpet av året.

Jeg tror du må begynne å kjøpe at par slarkete truser til han der mannen din jeg...det hjelper nok. Skjønner at du er irritert over det one night standset...jeg tror ikke jeg hadde taklet at min sambo hadde barn med en annen, men det er meg da! Du får avtale en "BLINDDATE" på valentines day da...kanskje det gir resultater. Det gir i allefall spenning i forholdet om ikke annet..

Jaja, vi skal få det til Tvslaven. Tenk, du får sikker snart komme inn til prøverør. Og vips, er du gravid...Forresten, har du blitt spåd her inne. Det har jeg. Tror ikke noe på de, spør bare for å se hvor feil de tar.

Åååå, skrev et innlegg her en dag tidligere men da fann maskinen det for godt å slutte å virke så når jeg trykte lagre så slo maskinene seg av!!

Hørtes ikke no godt ut med overstimulerte eggstokker nei. Hvorfor ka ikke bare kroppen fungere slik den skal uten noe mer kluss????

Jeg har vært inne og sett på siden til fertilitetsklinikken.no. Ser ut til at vi m ha ICSI eller hva det heter, og da blir det DYRT! Men er vel verdt det får vi håpe, og ender med positivt resultat.. Kan igrunn betale mye for det. Ser ut til å bli 45 000 for pakke på tre forsøk + medisiner. Men medisiner må en jo ha uansett.

Så du har blitt spådd her inne altså:-) Tror ikke noe på sånnt jeg, men må jo få høre hva du får til svar. Kanskje sier de at det skjer før sommeren kanskje , da har du jo noe å se frem til:-)))

• 2 uker senere...

Da er visst søknad til prøverør i gang. Ibsen ville sende søknad både til Medicus og St olavs, slik at da tar vi privat forsøk men har inne offentlig søknad i tilfelle det ikke går med de tre forsøkene. Her er det helgardering! Skal ha mensen til helgen og neste gang jeg da får mensen så er vi i gang! Spennende samtidig som jeg er helt oppgitt over at det ikke ville til på egenhåndSå forhåpentligvis er jeg gravid om to mnd!!!!!!!!!!!!!! Det hadde jo vært helt fantastisk og må bare prøve å tenke positivt. Kanskje blir det en fin liten julegave på oss i år:-)))

Korsen går det med deg da? Gruer du deg fortsatt til lap? Merker du noe mer til hormonene av pergo? Sambo skulle ta ny sædprøve,bare for å se om det var likt med den forrige eller om det hadde blitt noe forbedring. Skulle din ta ny prøve? Var nesten tre uker ventetid på ny prøve...

Åh, det må være deilig å føle at nå skjer det noe...tenk, om to mnd. så er du kanskje gravid. Det gir motivasjon det!! Skulle ønske jeg var der også nå...

Motivasjonen er på bånn, og det samme er hele meg. Er sur, gretten og drittlei hele tiden. Håper at det er tablettene som gjør det, for sånn ønsker jeg ikke å være.

Tenke minst mulig på Lap. Det er jo under 1 mnd til nå...velvel, jeg får jo flere svar da. Jeg må bare stålsette meg...

Etter lap er det planen å gå på to pergokurer til, samt sambo skulle ta en ny sædprøve. Håper den er betydelig forbedret nå som han har sluttet å røyke. Jeg prøver å ikke ha så store forhåpninger, bare for å minske fallhøyden...

Forstår godt at det er vanskelig å finne motivasjonen i det her. Føler at det er nesten ikke vits i ha sex en gang for det funker jo ikke allikevel, og så glemmer jeg at det finnes jo helt andre grunner til å sex å.. Men de har liksom blitt litt glemt i all ståheia etter en baby.

Du har jo i hvertfall pergo å skylde på angående humøret, det har vel ikke jeg.. Er skikkelig irritabel på alt og alle, så gruer med til korsen det skal bli når jeg begynner for fullt med hormoner her. Da blir det nok liv i huset!! Da skal samboern få bære meg på kongestol, hehe..

Jaja, synes i grunn det er forståelig at vi ikke har humøret på topp under en slik prosess. Det er tøfft det her, og ingen andre enn vi som har opplevd det kan klare å forstå hvordan det er.

Virkelig godt jobbet av gubben din å slutte å røyke da! Han gjør jo en skikkelig innsats da. Ibsen tok opp røykingen igjen i dag, men min sambo er ganske så sterrig. Vet ikke om det er det at han ikke vil slutte eller hva. Sier bare at han skal vel kanskje gjøre det en gang, men så fortsetter han å kjøpe ene røykpakken etter den andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...