Gå til innhold

November: Sitte rett.. 10 uker i går


Gjest

Anbefalte innlegg

Jenta vår vil absolutt ikke ligge i armkroken. Har aldri vært interesert i det. Vil heller ikke bæres med ansiktet tittenede bak over skuldra mi. Vil sitte i fanget, så rett som mulig.Da er kun kjempeblid og koser pg pludrer. Lener vi henne bakover prøver hun å sette seg opp selv, og klarer det nesten. Jeg synes jo hun er altfor liten til å sitte på rumpa og prøver å i det minste lene henne litt bak mot brystet eller armkroken. Flere som har det sånn og er redd for ryggen til sine små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat som deg, min ble født 8.11. Storesøstra som nå er 2.4 år var akkurat lik, hun har iallefall ikke tatt skade av det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jenta vår også:-) Hun gråter bare når vi legger henne i armkroken. Sånn har hun vært siden hun var 1 uke gammel. Da satt hun i kroken på sofaen når helsesøster kom på hjemmebesøk og fulgte interessert med. Vi har vel noen jenter som liker å følge med og holde oversikten da:-) Helsesøster sa at hun godt kunne sitte sånn om det var det hun ville bare vi avlastet ryggen med å legge henne på ryggen med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...