Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jenta vår vil absolutt ikke ligge i armkroken. Har aldri vært interesert i det. Vil heller ikke bæres med ansiktet tittenede bak over skuldra mi. Vil sitte i fanget, så rett som mulig.Da er kun kjempeblid og koser pg pludrer. Lener vi henne bakover prøver hun å sette seg opp selv, og klarer det nesten. Jeg synes jo hun er altfor liten til å sitte på rumpa og prøver å i det minste lene henne litt bak mot brystet eller armkroken. Flere som har det sånn og er redd for ryggen til sine små?
Sigbeth Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 vår satt på fanget fra han var kjempeliten. Tror ikke noen tar skade av å sitte på fanget til mor eller far, så lenge de ikke sitter ellers.
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Min jente er og sånn. Ikke så mye annet som funker. Men hun liker og å bli bært slik at jeg holder henne på en måte liggende på magen i armene mine. Veldig bra bærestilling hvis du har en misfornøyd baby. Og da ser de alt og. +at det er ikke tungt for deg selv å bære slik. Sjelden de ikke roer seg da ) Når jeg sitter med henne holder jeg henne i samme stilling som hvis hun sitter. Vet ikke om det gjør noe forskjell med tanke på ryggen da....
mor88venternr3 Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jenta vår er også sånn, blir kjempesint hvis vi prøver å legge henne bakover. Hun løfter seg opp selv når vi holder henne i hendene, det har hun gjort en liten stund nå, (snart 3 månd.) H.S sa at de ikke skal sitte før de kan det fordi det legger all vekt på hoftene eller no.
Fantorangen Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Slik har jenta vår også vært. Nå er hun 5 mnd og bortsett fra balansen sitter hun så og si selv. Så tror nok ikke de tar skade av de så lenge du lar dem ligge en del ellers. Iflg kiropraktoren hennes er "sammenpresning" av ryggraden ikke noe fare, så antar at litt sitting ikke skader. Får de vondt og blir slitne sier de stort sett fra ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå