Gå til innhold

Ny her jeg... Noen som er tungpustet?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest magne av innleggene her og det er jo en åpenbaring

å lese om andre med akkurat de samme tingene som jeg!

Toppen var å lese en med termin samme dag som meg!! 22.aug.

Dette er min første så alt er jo veldig nytt, hadde ikke akkurat flat mage fra før så jeg begynte å lure nå som buksene ble enda trangere!!

Veldig letta å se at andre også har fått en par kilo, og mage som synes litt! ( Jeg ser jo bare feit ut da men...=) )

Kvalmen varierer og puppene er ømme, men det værste er at jeg blir så fort tungpustet! Har hund jeg går liten tur med nesten hver dag, men har lang oppoverbakke hjemover og da peser jeg som en hval når jeg kommer hjem!! Var ikke sånn to uker før jeg ble gravid!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7824347-ny-her-jeg-noen-som-er-tungpustet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen!

Jeg er også veldig tungpustet!! Og det er faktisk ingen av de jeg kjenner som har barn som har vært. Så det er bra det er flere ;0)

Dette er mitt andre svangerskap og jeg var like tungputet forige gang.

Men jeg tror det ble litt bedre midt i svangerskapet den gangen, så vi får bare puste og pese oss gjennom de første mnd, hehe.

heisann!

jeg får akupunkturbehandling for kvalmen og det var da jeg fikk svar på hvorfor jeg er tungpustet. Nyren er ekstra belastet i svangerskapet og derfor blir samspillet med lungene dårligere slik at lungene ikke opptar maximalt med oksygen. i allefall gir meg behandling for dette også, så hvis det er plagsomt finnes det behandling.

Hilsen Mika i uke 10

Annonse

Hei igjen!

Takk for svarene! Kjempefint å vite at man ikke er helt skrullete!!!

Legen min sa det produseres mer blod-væske, men ikke fler røde blodlegmer som fører med seg oksygen, og at man derfor kunne bli andpusten fortere.

Men de jeg har snakket med som har barn har ikke vært tungpustet så tidlig så da begynner en jo å lure!!

Vi får bare ta ting litt roligere og akseptere at tempoet må ned noen hakk! Håper du har rett som sa det gir seg i andre termin!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...