Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Hei. Funderer på å melde jenta inn i en bokklubb. Tenkte litt på Go'boken, men etter å ha søkt litt på tråder her om den ser jeg at det er heller mer mot den negative siden når folk forteller om klubben. Er det noen som har noe godt å si om den? Andre forslag til bokklubber?
Tirilille Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Jepp, vi har faktisk gode erfaringer med Go'boken. Meldte inn jenta mi da hun var nyfødt, og hun var medlem til hun var 2 år. Hun likte bøkene kjempegodt. Minuset med Go'boken er vel at du ikke kan avbestille bøker, og det kan være skikkelig irriterende. Vi er nå medlem av Bokklubbens Barn, men unnskyld at jeg sier det; men mange av de bøkene syns jenta mi er KJEDELIG! Boklubben er veldig tradisjonell, og er det de bøkene du er ute etter, er det greitt. Vi vurderer nå å melde oss ut av bokklubben, de bøkene kan vi jo enkelt kjøpe i bokhandelen. Hadde det vært mulig å avbestille i Go'boken, hadde vi nok meldt oss inn der igjen. Da vi meldte oss ut av Go'boken ga vi forresten beskjed om at vi ikke ville ha reklamemateriell sendt i ettertid, og det har fungert helt bra.
Møøø Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Går fint an å avbestille bokpakker i go'boken da ;o) Var medlem fra eldstejenta var nyfødt til hun var 1 år, kjempefornøyde vi ;o)
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Vi er fornøyde med Marihøna (Bokklubben Barn). Men jeg er enig at en del av bøkene er tradisjonelle og kjedelige, derfor er det bare en gang i blant jeg velger å motta hovedboka. Jeg synes uansett at bøker er for dyrt til at jeg vil motta hver måned. Jeg var ikke fornøyd med Go'Boken. Syntes vi fikk mye annet dill-dall en bøker, og dette dill-dallet var jeg ikke interessert i å betale for... I Go'Boken kan man avbestille hovedboka ved å sende en mail.
Gjest_1001 Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Gutten min elsker Go'Boken sine bøker og ting. Han har ihvertfall hatt stor glede av bøkene de 9 mnd (nesten) vi har vært medlem. Siste bøkene vi fikk nå var "Hei" og "hadet" bøkene. Og å sier han Hadet til alle han møter hehe. Tror det kun har vært én pakke vi ikke har vært fornøyd med. (det vil si: som småen ikke fikk så mye glede av)... De andre bøkene har han kunnet leke med i månedsvis ihvertfall!!!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Sønnen min har vært medlem av goboken i 3 måneder. Jeg synes pakkene er fin, billige og gir oss noe gøy å drive med sammen jeg da...Har ikke ork til å fly i butikker og leite etter passende bøker og det vi har fått hitill har hverfall falt i smak.
Harald Ripultfør Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er kjempefornøyd med go'boken.. Syns de har fine produkter, og det er enkelt å avbestille hvis man ikke vil ha den ene måneden eller sånn..
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Takk for svar. Da tror jeg jammen jeg skal melde henne inn i go'boken!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 meldte inn i disney bokklubben vi. 159 kr for ei bok med lydbok,og noen småting som nøkkelring,bagasjelapp og sånt. var med trillesekk i første pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå