Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han satte da to punktur rett under den ankelknoka. Og han skrudde nålene så til at jeg spente alle muskler i kroppen, så vondt gjorde det...

Det var for og stimulere til fødsel sa han...

Og i natt så lå jeg våken i 2 timer pga vonde rier, var stort mellomrom så jeg sovnet til slutt av utmattelse.

I dag er det murringer og takene kommer...

Virker jo da som at akupunktur er kjempe bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioi, spennende! Hold oss oppdatert, da!

Skrevet

Var det din første akupunkturtime? Jeg er litt over 38 uker og luerer på om jeg skal bestille en time for å få litt fart på sakene.

Skrevet

Nei, første var på fredag. Da satte han bare nåler for og styrke meg og for modningen.

I går var for og stimulere til fødsel og styking. Han stimulerte skikkelig fordi jeg ba han om det.... :)

Skrevet

Kanskje jeg skal ta en telefon og få litt fart i sakene jeg også.

Skrevet

Ja, ville da begynt nå....

Og bare mas på dem om og sette for fødsel! Min hadde ikke tenkt til det, men jeg ba han pent om og være så snill ;)

Skrevet

heldig du er da. Jeg tok akupunktur på termindato og det skjedde ingenting. Bortsett fra krampe i beinet. Venter fortsatt på småen..

Skrevet

jeg har akkurat vært til første time..ble kjempesløv og helt avlappet etterpå--deilig :) skal to ganger til,hvis jeg rekker det :)

Skrevet

ja, jeg ska til fredag og. Om jeg rekker... :)

Jeg fikk satt no mot fødselsangsten også, og jeg må si jeg ikke er så engstelig lengre... Har ikke tenkt så mye på fødsel som jeg gjorde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...