Gå til innhold

en måned siden fødsel og fortsatt vann i kroppen..????


Gjest

Anbefalte innlegg

Sko i "min størrelse" får jeg ikke på meg

ringen min passer ikke

 

 

er det vann, eller...? gått ned 18kg men er laaaangt fra å få på ,eg buksene .. 15kg igjen til vekten før jeg ble gravid..selvsat er noe av det fett, men...føles rart om det er fett i leggene og anklene mine liksom..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det e litt rart ja! Står i mine bøker at vannet skal førrsvinne etter nåen daga, eller max ett par uke...Men det e vell førrskjelli det å som alt anna, alle e ikkje lik...

 

Hadde utruli mye vann i kroppen etter fødselen, hadde di elefantbeinan...:(

Men gikk over etter ca ei uka, heldivis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søren... da er det vel bare 15kg fett da..........................................gru...........går og begraver meg i et hull i jorda et sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei!!!

 

Forter meg innom her!! :-)

 

Jeg fikk DRIT MYE vann i kroppen etter fødsel. Jeg trodde jeg hadde mye vann mens jeg var gravid jeg...... ehh...... nope. Klarte ikke bevege tærne i det hele tatt! Er blitt bedre nå men på sykehuset så sa de at det kunne ta opp til 7 UKER før det ble borte helt!!!

 

Så det er nok ikke 15 kg fett Tette!!! :-) Håper ikke det, for da har jeg 10 kg fett igjen.. hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ihvertfall ikke alene om å ikke få på deg buksene. Jeg har 16 kilo til jeg er der jeg var før jeg ble gravid. Så nå har vi begynt på G. Roede her i huset. Har tatt av 4 kilo på 3 uker, så det er jeg veldig førnøyd med. Ammingen hjelper jo en å gå ned i vekt.. så jeg må smi mens jernet er varmt...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå det var godt å høre, lucia!! da har jeg håpet oppe fortsatt!

 

jeg holder meg unna søtt, men smaker litt nå og da, da..hehe.. .G.Roede klarer jeg nok neppe å følge opp. Men går turer hver dag, og skal på sats og gjøre ettellerannet nete torsdag..gleder meg!!

 

lykke til til oss alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, tror ikke du har 15 kg fett asså tette!!!Fettet legger seg ikke på fingrene og anklene?!! hehe

 

Jeg får heller ikke på meg ringene mine, og kan bare DRØMME om å få på meg de fine ola-buksene mine på en stund.

Trodde jeg skulle få på meg noen høye støvletter her om dagen,men hadde ikke sjans å få igjen glidlåsen gitt!

Skulle ønske allt var vann...Magen er jo så slapp at det ikke er gøy engang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke gå på veka engang jeg, så jeg vet ikke status, men det er minst 15 kg som skal vekk her ...

Dessverre tror jeg ikke det er vann, i mitt tilfelle er det fett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slemt å si..men glad jeg ikke er alene!! (på barselgruppa var alle syltynne!! hvordan klarer de det???)

vel..vi får bare komme oss på sats, ut i parken osv osv, jenter!! Jeg SKAL være minst str 42 30.juni2007!!! enten det er vann eller ikke!!! (ikke snakk om at ingen av kjolene passet i brudebutikken men gikk opp to størrelser i sko også..hahaha..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også ned ganske fort! Så her er det ut å løpe med barnevogn (fader at snøen kom nå.....)

 

Vi fikser dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...