Stina7 Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er nå i uke 16,og har forferdelige luftsmerter.Var til jordmoren for noen dager siden.Hun sa at jeg kunne bruke minifom,men at hun ikke ville anbefale det.Er det noen som har andre forslag?Jeg blir gal av å føle meg som en oppblåst ballong.
oktoberjentene;) Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Har desverre ingen tips til deg, men er veldig oppblåst selv.. tror det er ganske vanlig.. =o) det hjelper meg å masere lett på venstre siden av magen, der tarmen ligger for å få ut luft mot luftsmertene.. det hjelper
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Kanskje følge litt med på hva du spiser? Jeg har funnet ut at jeg må være litt forsiktig med frukt, særlig appelsin.Har hatt vanvittig mye luft i magen de siste gangene jeg har spist appelsin. Dumt, for en bør jo få i seg en del frukt så ikke magen stopper opp også...
Nina-med passasjer Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 syntes det hjelper og bevege meg jeg.gå en tur og få tarmen i gang og få ut litt luft:)hehe lykke til
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Jeg er også forferdelig plaget med oppblåst mage. Føler at det ser ut som om jeg er 7 mnd på vei, og så er jeg bare 4 1/2. Magen min er steinhard, og det føles allerede som om magesekken og tarmene har presset seg oppover... Jeg har brukt Minifom siden uke 7-8 ca. og jeg synes den har funket helt til nå, nå har virkningen liksom forsvunnet.. Tror jeg skal ta meg en tur til helsekostbutikken, orker ikke gå rundt sånn. Fryktelig ubehagelig + at jeg synes det er altfor tidlig å få noe særlig mage enda. Tror jeg kommer til å sprekke til slutt...
Simba81 Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg vet ikke om jeg kan kalle det oppblåst, men noen dager føles det som om det ikke er plass til alt!! Det sprenger veldig i magen selv når jeg ikke har spist på en stund. Når jeg spiser blir det seff verre...men er jo veldig glad i mat så spiser likevel Dagen etter kan det føles som jeg ikke er gravid lenger..med nesten normal mage. Sprøtt! Er bare 18 uker på vei også. Men må innrømme at selv om det er slitsomt liker jeg best de dagene det spranger for da føler jeg meg virkelig gravid! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå