Gå til innhold

Jippi!! I dag er jeg 20+0 ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HALVVEIS!!!!! juhu, endelig!!! ER så herlig altså. En milepæl det her!! Fler som har "jubileum" i dag ??? Sitter på jobben og har drevet med mail i TO timer.... Opplæring av kollegaer.. Hehehehe

Ha en superfin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er godt å komme inn i 20 ja..hehe..=) grattis..

Skrevet

Hehehe.. Jepp, er storfonøyd jeg.. Fant MASSE fint på Gjøvik i går også.. Både til meg selv og knøttet ;D

Skrevet

Grattis!!:) Jeg er ikke så langt bak deg:) Jeg hadde et jubileum i går. Da hadde jeg 5 mnd igjen til termin 16 juni.

Hei!!! Har jo jubileum i dag og! Er 150 dager igjen. Hehe:)

Vet du om du får gutt eller jente da?

Skrevet

Hehehe ;) Gleder meg jeg.. Dagene bare går kjempefort syns jeg.. ;)

Jeg har ikke peiling på hva jeg får ;) litt spennende det også ;D Heheh..

Lagt ut bilde av noen av klærne jeg kjøpte i går til knøttet.

Skrevet

Gratulerer med jubileum!!!

Gleder meg veldig til jeg er like langt på vei :o)

Skrevet

Hehehe ;) Takk! Feirer med knaskerøtter og melk med oboy. Hehehe ;) Mens katta har okkupert et ullpledd og et fleecepledd forran ovnen.. hu er sååå nydelig når hu ligger sånn ;)

Velkommen etter :D

Skrevet

Gratulerer Trine!! Kjem snart etter no, har blitt flytta fram tre dagar, så det er ikkje lenge til eg er halvvegs også! Men har mista heilt tellinga etter eg vart flytta fram, har vore så oppsatt i den gamle tidsrekninga at eg ikkje kjem meg inn i den nye (stakkars dei som fann opp tidsrekninga etter Jesus liksom, det er ikkje enkelt å setje seg inn i ny reknemåte!!)

Skrevet

Hehehehehe!! Du får sagt det du!!!

Velkommen etter!! Når har du termin nå da???

Skrevet

13. juni :)

Men eg heng framleis litt igjen på den gamle rekninga, for iflg jordmor/lege er eg 19+0 i dag (mens eg er i 20. veke her inne). Så eg tel veker som før, men dagar att til termin kan eg sjå her inne :) Hoppa over 150dagersjubileet då, sidan eg fekk endra terminen min på UL i går. Men det er HEILT greit!!

Skrevet

OoOOOOOoooo!!! Det er min mormors bursdag ;D Hhehe.. Da er du jaggu ikke lenge etter meg da!!! Men du kan jo ikke være 19+0 i dag?? Du ligger jo 5 dager etter meg... Hehehe.. Blir spennende og se hvem av oss fom får se knøttis først da :D hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...