Gjest Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 HALVVEIS!!!!! juhu, endelig!!! ER så herlig altså. En milepæl det her!! Fler som har "jubileum" i dag ??? Sitter på jobben og har drevet med mail i TO timer.... Opplæring av kollegaer.. Hehehehe Ha en superfin dag alle sammen!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 er godt å komme inn i 20 ja..hehe..=) grattis..
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Hehehe.. Jepp, er storfonøyd jeg.. Fant MASSE fint på Gjøvik i går også.. Både til meg selv og knøttet ;D
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Grattis!! Jeg er ikke så langt bak deg:) Jeg hadde et jubileum i går. Da hadde jeg 5 mnd igjen til termin 16 juni. Hei!!! Har jo jubileum i dag og! Er 150 dager igjen. Hehe:) Vet du om du får gutt eller jente da?
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Hehehe Gleder meg jeg.. Dagene bare går kjempefort syns jeg.. Jeg har ikke peiling på hva jeg får litt spennende det også ;D Heheh.. Lagt ut bilde av noen av klærne jeg kjøpte i går til knøttet.
Alba44 Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer med jubileum!!! Gleder meg veldig til jeg er like langt på vei )
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 Hehehe Takk! Feirer med knaskerøtter og melk med oboy. Hehehe Mens katta har okkupert et ullpledd og et fleecepledd forran ovnen.. hu er sååå nydelig når hu ligger sånn Velkommen etter
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer Trine!! Kjem snart etter no, har blitt flytta fram tre dagar, så det er ikkje lenge til eg er halvvegs også! Men har mista heilt tellinga etter eg vart flytta fram, har vore så oppsatt i den gamle tidsrekninga at eg ikkje kjem meg inn i den nye (stakkars dei som fann opp tidsrekninga etter Jesus liksom, det er ikkje enkelt å setje seg inn i ny reknemåte!!)
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Hehehehehe!! Du får sagt det du!!! Velkommen etter!! Når har du termin nå da???
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 13. juni Men eg heng framleis litt igjen på den gamle rekninga, for iflg jordmor/lege er eg 19+0 i dag (mens eg er i 20. veke her inne). Så eg tel veker som før, men dagar att til termin kan eg sjå her inne Hoppa over 150dagersjubileet då, sidan eg fekk endra terminen min på UL i går. Men det er HEILT greit!!
Gjest Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 OoOOOOOoooo!!! Det er min mormors bursdag ;D Hhehe.. Da er du jaggu ikke lenge etter meg da!!! Men du kan jo ikke være 19+0 i dag?? Du ligger jo 5 dager etter meg... Hehehe.. Blir spennende og se hvem av oss fom får se knøttis først da hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå